چنانچه بیش از 2000 میلی گرم در یک بار مصرف کنید ، به احتمال مضاعف علائم هضم را تجربه خواهید کرد همگانی ترین علامتها گوارشی مصرف بیش از حد ویتامین سی اسهال و حالت تهوع است. گزارش های مربوط به نارسایی تمامی در افرادی که بیش از 2000 میلی گرم در روز مصرف کرده اند نیز گزارش شده است. میزان مصرفی قابل تحمل: 1-3 سال: 400 میلی گرم در روز؛ 4-8 سال: 600 میلی گرم در روز؛ 9-13 سال 1.2 گرم در روز؛ 12-18 سال: 1.8 گرم در روز. باز‌نگری 2013-2014 گزارش داد که به جهت بزرگسالان 20 سال به بالا ، مردان به طور میانگین 83.3 میلی گرم در روز و زنان 75.1 میلی گرم در روز مصرف می کنند. کودکان خیر تا 13 ساله بیش از 1200 میلی گرم در روز و افراد 14 تا 18 ساله، بیش از 1800 میلی گرم در روز مصرف نکنند. چه میزان ویتامین سی بیش از حد است؟ ویتامین سی به عنوان ارتقاء جذب آهن شناخته شده است. ویتامین سی مازاد از بدن به عنوان اگزالات ، ماده زائد بدن دفع می شود. جالب اینجاست که بعضا ادعا می نمایند مکمل های ویتامین سی مزایایی فراتر از مزایایی دارد که می توان از ویتامین موجود در طعام دریافت کرد. ویتامین سی اصلی آهن غیر هیم پیوند می یابد و جذب تن را برای شما مضاعف آسان می کند. یکی از همگانی ترین دلایلی که اشخاص از مکمل های ویتامین سی به کارگیری می نمایند این ایده میباشد که به خودداری از سرماخوردگی امداد می کند. از آنجا که ویتامین سی محلول در آب میباشد و تن شما ظرف یک‌سری ساعت پس از مصرف مقدار متعددی از آن را دفع می نماید ، مصرف مضاعف آن مشقت بار است. به جهت افرادی که هر مدل نگرانی در آیتم دقیقا چه جایی و همچنین هدایت در آیتم چگونگی استعمال از ویتامین ث اسید اسکوربیک چیست ، شما ممکن است می توانید اساسی ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ایندکسر