در زمان گزینش استخر ؛ مطلوب ترین استخر در نزدیکی محل سکونت خویش را تعیین فرمایید ؛ اگرچه شاید استخری حساس امکانات خوب تر ویا هزینه کمتر ولی حیاتی فاصله دورتر از محل سکونت شما وجود داشته باشد اما مواقعی همچون هزینه و خستگی ناشی از زمانه طولانی رفت و آمد به کلاس شنا ، همین مورد قضیه را جبران خواهد نمود . کارایی نمایید به حالت شناور بر بر روی آب عادت کنید. بخشی از لبه استخر یا جلیقه نجات را در وسط آب بگیرید تا شناور بمانید و اجازه بدهید پاهایتان از پشت بر روی آب شناور شوند. چنانچه واقعا خسته شده اید و در وسط آب میباشید به هیچ عنوان هول نشوید و نفس نفس نکنید خود را روی آب شناور کنید اجازه بدهید تا آب شما را حمل نماید این کار را برای ساعت ها و به راحتی می توانید انجام دهید. راه و روش رفتن در آب می تواند به شما در نفس گیری امداد کند و سوای اینکه شنا کنید سر خویش را بالا نگه دارید. بعضی از همین وسایل به غرق نشدن او کمک میکنند. اکثری به همین استدلال شنا را یاد می گیرند که در آب رودخانه و دریا غرق نشوند البته به این نکته دقت داشته باشید که هر چقدر هم مهارت های شنای شما کار کشته باشد ممکن است در آب های خروشان یا محل هایی که نباید شنا نمایید غرق شوید به این ترتیب اعتنا به نکته ها ایمنی می توند بسیار کلیدی و اساسی حیاتی باشد. در واقعیت بر همین آمدیم تا اصلی آشنا شدن شنا چیست شما را گامی به این ورزش هیجان انگیز نزدیک خیس کنیم. در شروع یادگیری شنا در آبهای اعصاب و خروشان تمرین نکنید و از استخر به جهت تمرین به کار گیری کنید و در ادامه حیاتی تقویت مهارت ها آبهای جاری را برای شنا نمودن گزینش کنید. بیرون دادن نفس ذیل آب را تمرین کنید. در حالی که هنوز در عمق کم می‌باشید یک نفس عمیق بکشید و سر خود را ذیل آب ببرید به آرامی نفس خود را از بینی بیرون بدهید تا اینکه کل نفستان به بیرون رود آنگاه به بالا بیایید. برای مدتی در حالی که پاهایتان را صاف نگه داشته اید پا بزنید و زمانی خسته شدید فارغ از این‌که پا بزنید روی آب به به عبارتی موقعیت شناور باقی بمانید. چنانچه از تایپ کردن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید داده ها بیشتری در مورد حلقه شنا خرید لطفا از ورقه ما بخواهید.

ایندکسر