گردش عادی هوا اطراف مخزن تا حد قابل ملاحظه ای انتقال گرما (خنک شدن) را ارتقا می دهد . برای تولید بیشترین انتقال گرما ، مخزن می بایست دست‌کم ارتفاع و حد اکثر ارتفاع را داشته باشد . در واقع ، می بایست تعادلی میان تمام کارداران دارای ربط تولید کرد . چرخش محور پمپ، اختلاف فشار بین ورودی و خروجی پمپ ساخت می‌نماید و همین امر سبب مکش روغن از مخزن هیدرولیک میشود. مزیت مهم این طرز ، محدود نبودن ، و قرار گرفتن دریچه های مکش و تخلیه درون روغن هست . لیکن در آسانسورهای صنعتی که سر و صدا اهمیتی ندارد و توان موتور غالبا زیاد است، و نیز در آسانسورهای خانگی (HOME LIFT) که حجم محیط تانک فراوان ریز است، موتور را خارج از روغن و روی تانک پاوریونیت مونتاژ میکنند. در مواردی که سر و صدا ، برهان اصلی و قابل ملاحظه میباشد می اقتدار از پوشش های آکوستیک پاوریونیت های هیدرولیک به کارگیری کرد . اما این قاعده برای سیستم های نقلیه قابل قبول نمیباشد چرا که حجم مخزن در این سیستم ها قابل ملاحظه و کلیدی میباشد . همه معیارها و قواعد فوق به جهت مخازن اهمیت رخ و طرح متداول قابل به کارگیری هستند . مخازن بسته ذیل فشار ( گزینه به کار گیری در لودرها و … ) غالبا در فشارهای دربین bar 0.35 تا 1.4 bar عمل می نمایند و اضطراری است از نحوه های استاندارد در دست گرفتن فشار در آنان به کارگیری کرد . مخازن گشوده (بدون فشار) در این مدل مخزن به آسانی به وسیله فیلتر هوا و یا این که انقطاع کننده به اتمسفر روش دارااست . مخزن ها را باتوجه لیتراژ پمپ هیدرولیک گزینش می کنند .جنس مخزن هیدرولیک را از آهن ساده همان st32 ، آلومینیوم ، استیل اساسی دقت جور درخواست و مدل موقعیت محیطی دستگاه طراحی و ساخته می شود. یک یونیت هیدرولیک تبارک و بادوام که برای کارایی در محدوده شرایطی محیطی ساخته می­شود، حساس خصوصیت های طراحی مختلف و متمایزی از یک سیستم پمپاژ بی آلایش است. درصورتیکه شما همین مقاله را تحسین می کنید، مایلید داده ها بیشتری در مورد پاوریونیت های هیدرولیک بدست آورید به وبسایت ما مراجعه کنید.

ایندکسر