قطع شده: تعطیلی مدارس دانش آموزان روستایی را منزوی می کند


کوبا ، نیما – ورود یک اتوبوس مدرسه به منزل سیلیس کاستیلو در انتهای گوشت روزهای طولانی بی حوصلگی و انزوا برای فارغ التحصیلان دبیرستان را قطع می کند.

مانند بسیاری از همسایگانش ، کاستیلو برق ندارد ، چه رسد به اینترنت.

این روش دیگری است که از طریق آن همه گیری فاصله بین افرادی را که در ایالات متحده مالک و متعلق به آن نیستند ، نشان می دهد

“در اینجا هیچ کاری وجود ندارد. شما زباله ها را تمیز می کنید ، جمع می کنید یا چیزهایی می سازید. به همین ترتیب ، من این سوله را درست همان جا درست کردم. “کاستیلو 18 ساله با اشاره به سوله ای با سقف شیبدار گفت:

وی گفت: “امیدوارم که تا ترم آینده به مدرسه برگردیم.” “من آنلاین را دوست ندارم. من دوست دارم در مدرسه درس بخوانم. فقط من نیستم فقط برای من خیلی راحت تر و خیلی بهتر از این است که اینجا فقط کاری انجام ندهم. “

منطقه مستقل مدرسه کوبا ، متمرکز در یک روستای 800 نفره ، اتوبوس ها را به عنوان راهی برای آوردن مدرسه به دانش آموزان دور که در یک هیئت عظیم قبیله ای ، فدرال و شهرستان زندگی می کنند ، نگه می دارد.

در مسیرهای خود ، اتوبوس ها تکالیف مدرسه ، وسایل ، غذا و مشاورانی را که با دانش آموزانی که با قلدری آنلاین ، قلدری ، افکار خودکشی یا سایر مشکلات دست و پنجه نرم می کنند ثبت نام می کنند.

اتوبوس ها یک حلقه نجات برای خانواده های منطقه مدرسه کوبا هستند که تقریبا نیمی از آنها اسپانیایی تبار و نیمی هندی هستند ، از جمله بسیاری از زبان های انگلیسی زبان ناواهو.

بسیاری از آنها آب روان ندارند. کاستیلو و دیگران بدون برق ، لپ تاپ های صادر شده توسط مدرسه را با باتری ماشین یا در خانه یکی از اقوام شارژ می کنند. یک دختر مدرسه لپ تاپ خود را به اتوبوس ها فرستاد تا در مدرسه بارگیری شود. تاکنون سرویس اینترنت در دسترس نیست یا بسیار گران است.

برای دانش آموزان فاقد اینترنت خانگی ، اتوبوس ها دارای دستگاه های USB هستند که با تکالیف و دروس ویدئویی از معلمان بارگیری شده است. بعضي از دانشجويان مانند كاستيلو به دليل مشكلات در شارژ لپ تاپ ، سرانجام درخواست كيسه هاي كاغذي كردند.

از آنجایی که موارد COVID-19 در نیومکزیکو به بالاترین سطح خود رسیده است ، هنوز مشخص نیست که این منطقه چه زمانی کلاسهای شخصی خود را دوباره آغاز می کند.

این منطقه تجربه سازگاری با چالش ها و میزان اتمام 83٪ – بسیار بالاتر از متوسط ​​ایالت – را دارد. او مدتهاست که از رویکرد “مدرسه دولتی” استفاده می کند که در آن مددکاران اجتماعی ، پرستاران و معلمان به دانشجویان شبانه روزی کمک می کنند ، نه فقط در روز مدرسه ، در مورد این نظریه که اگر تکالیف درسی خود را انجام دهند ، از نظر تحصیلی بهتر عمل می کنند. زندگی می تواند بهتر شود.

همه دانش آموزان Chromebook در سال 2019 ، مدتها قبل از شیوع ویروس کرونا ، دریافت کردند. این امر انتقال به یادگیری از راه دور را در ماه مارس ، هنگامی که ساختمانهای مدارس بسته شد ، تسهیل کرد.

سایر مناطق روستایی کشور نیز روشهای مهندسی برای برقراری ارتباط با دانشجویانی است که در غیر این صورت در طی همه گیری آزاد شده اند.

در سن خوآکوین ، کالیفرنیا ، در حدود 50 مایلی (48 کیلومتری) غرب فرسنو ، ناحیه مدرسه گلدن پلینز یونایتد در ابتدای شیوع همه گیری دریافت که دانش آموزان به جای انجام کارهای مدرسه در بیرون کار می کنند.

“ما دوست داریم بچه ها از مزارع تماس بگیرند. آنها هلوها را چیدند. “، آندره پچینا ، دستیار مدیر مدرسه ، اظهار داشت که فقط 40٪ دانش آموزان دبیرستان در آموزش از راه دور شرکت می کنند. “پس از وقوع COVID ، والدین مانند” بیایید به کار خود برویم “بودند.

برای بازگرداندن دانش آموزان به گهواره ، این منطقه از طریق تلفن با والدین تماس گرفت تا در آغاز سال تحصیلی کنفرانس های معلمان را ترتیب داده و صدها نقطه داغ را بصورت آنلاین سفارش دهد. همچنین مواد مدرسه و وسایل الکترونیکی را برای دانش آموزان تأمین می کند.

در نیومکزیکو ، قبل از اینکه اتوبوس ها هر روز دبیرستان کوبا را ترک کنند ، حدود 25 کارگر کافه ، رانندگان اتوبوس و سایر کارکنان بیش از یک ساعت را صرف پر کردن آنها با شیر ، غذا ، وعده های غذایی آماده ، دستمال توالت و سایر ملزومات خانوادگی می کنند.

در اواخر ماه اکتبر یک روز در ناو ویکتوریا دومینگوئز ، رئیس بخش منطقه بود که در حال بررسی دو دانش آموز بود که فکر خودکشی داشتند. او یک جفت کفش اسکیت پوشیده بود. در بهار ، سیستمی برای غربالگری پیام های ارسال شده توسط دانشجویان هفته ای یک یا دو بار هشدار می دهد ، که نشانه هایی از مشکلات عاطفی احتمالی را نشان می دهد. حالا او در عرض یک هفته دهها دیدن می کند.

“من نگران ماههای زمستان هستم. تاریک تر خواهد شد داغتر می شود و شما نمی توانید بیرون بروید. “

با افزایش قیمت COVID-19 ، این مدرسه به جای هر روز ، یک روز در میان به تحویل اتوبوس روی آورد.

جاده دبیرستان از آسفالت به ماسه تبدیل شد و به خاكی عمیقاً حفر شده تبدیل شد. درختان بلوط و کاج قبل از اینکه اتوبوس جلوی انبوهی از خانه ها متوقف شود ، جای خود را به ارس و ارس های پرواز می دادند.

دانشجویان برای استقبال از راننده اتوبوس کلی مائستاس ریختند. او از آنها حالشان را پرسید و ناهارهایی را تقسیم کرد. دومینگوئز برای شلیک سبد به همراه برخی از بچه های بزرگتر رفت.

در میان آنها اسن ویلسون 15 ساله ، دانشجوی سال دوم خجالتی بود که پدرش پس از شروع دبیرستان در سال گذشته درگذشت. سپس مدرسه تعطیل شد. او دیگر نمی تواند در تیم والیبال بازی کند. دومینگوئز در یک بازدید قبلی با وی با یک درمانگر تماس گرفت.

پاییز گفت که غم و اندوه از دست دادن کار او را برای پایان تحصیل در مدرسه دشوار می کند. اما وقتی پدربزرگش او را به قلم خانواده می برد شادی را در اسب سواری می یابد. و او منتظر دیدارهای Maestas است ، که آب نبات تولد او را به ارمغان آورد.

“کلی ، صحبت کردن واقعاً سرگرم کننده است.” و اگر غمگین هستی ، می توانی واقعاً با او صحبت کنی ، و می توانی به او اعتماد کنی.

———

جف امی ، نویسنده آسوشیتدپرس ، از آتلانتا در تهیه این گزارش مشارکت داشته است.

———

آتاناسیو عضوی از آسوشیتدپرس / گزارش ابتکار اخبار America Statehouse است. Report for America یک برنامه ملی غیر انتفاعی است که روزنامه نگاران را در اتاق خبرهای محلی قرار می دهد تا در مورد موضوعات تحت پوشش گزارش تهیه کنند. Attanasio را در توییتر دنبال کنید.


منبع: dandan-khabar.ir

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*