کسب و امور به جهت پیشرفت باید بر روی مارک خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یک عدد از رویه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و کار اینترنتی است.
برای ساخت یک وب تارنما عالی، کارهایی می بایست انجام شود. اولین کاری که باید در این راستا انجام دهید این میباشد که یک اسم اینترنتی عالی و جذاب گزینش کنید. همینطور مطمئن گردید که لوگویی که تعیین می کنید برای به دست آوردن و فعالیت شما منطقی است و می بایست املای آن صحیح و خوانا باشد و از عبارات ناآشنا به کار گیری نکنید.
اکنون که دامنه خود را خریداری کرده اید، وقت آن می باشد که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 آیتم زیاد اهمیت را لیست می کنیم. نکاتی که درصورتیکه در طراحی وب تارنما خویش از آن‌ها پیروی کنید، مطمئن باشید که وب تارنما شما به جهت مخاطبان دیدنی خواهد بود و یکسری قدم به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه منطقی و اساسی

البته وب وب سایت باید از حیث ظاهری قشنگ باشد. اما مهمتر از آن، ابتدا بایستی روش فعالیت کلیدی وبسایت خویش را بدانید. قبل از این که حتی بتوانید سرور خویش را گزینش کنید یا این که حتی یکی از از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی تعیین کنید که چه برنامه ای برای وب سایت خود در آیا نظر دارید؟ تجربه کاربری هم برای وبسایت و هم به جهت بهینه سازی سایت SEO اهمیت است. زیرا google علاوه بر محتوا، ساختار وب سایت را نیز در حیث می گیرد.
به همین عامل باید از نظر بصری و بصری یک طرح مطلوب و منطقی را انتخاب کنید. به طوری که اشخاصی که از وب سایت شما مشاهده می نمایند بتوانند به راحتی مهم آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را ادراک نمایند و همینطور در مرتبه بندی وب سایت گوگل قرار بگیرند.

2. داده ها ظریف و مرتبط اهمیت تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین ناکامی مردم سعی برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، خیر لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت برد در کسب و کار، یک رستوران باید منویی از غذاهای خود داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خویش را از غذاهای رستوران باخبر کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر شرکت وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می نماید واجب است. همین بدان معناست که شما باید در جایی داده ها کاملی در گزینه به دست آوردن و کار خویش داشته باشید تا از آن به جهت اطلاع مشتریان و مخاطبان خویش در گزینه جور کاری که انجام می بدهید به کار گیری کنید. به تیتر مثال، در صورتی که شغل شما فروش یک متاع است، باید تصاویری حساس کیفیت عالی به جهت کلیه محصولات خود ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی کار می کنید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، بایستی تمام کارها و کارهای انجام شده را کلیدی جزئیات در وب وب سایت خویش قرار دهید.
به عنوان نمونه صاحب یک تالار زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خود را در تارنما قرار دهد، زیرا مخاطبان یک سالن زیبایی دوست دارا هستند داده ها کافی در آیتم میزان مرغوب بودن این سالن داشته باشند تا بتوانند خوب تر تصمیم بگیرند. در عاقبت می توانید اهمیت ارسال لحاظ به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خود را ارتقا دهید. وب سایت خود را حیاتی دقت به نیازها و علایق مخاطبان خویش به شکل شخصی طراحی کنید تا مدام مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته مفید برای سایت شما این میباشد که قبل از طراحی وب وبسایت خود، وب وبسایت رقبای خود را بررسی کنید، به تیتر نمونه در صورتی که به ایجاد و فروش پوشاک درگیر هستید، بایستی بهترین رقیب خود را در حوزه کاری خود و وبسایت او پیدا کنید. همچنین بررسی نمایید و عوارض برد او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در تارنما خود به کارگیری کرده است که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گهگاه وقت ها یک یا این که دو پاراگراف می تواند فراوان قدرتمند باشد.” بسته به ماهیت به دست آوردن و فعالیت خود، کلیدی تصویب داده ها اهمیت در وبسایت خود، در کار خویش قدرتمند و قدرتمند باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت دیتاها تماس در تارنما مطمئناً یکی از مهمترین امور است، براین اساس باید کاغذ منحصربه‌فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند بار از وب‌سایت یک شرکت بازدید کرده‌اید و فکر کرده‌اید که رابطه اصلی آن شرکت چه میزان دشوار است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک ورقه دیتاها تماس در وبسایت خویش قرار دهید و کل اطلاعات نظیر آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و پیوند کانال های اجتماعی را به جهت کسب و کار خود قرار دهید. دادن. تا افراد بتوانند به راحتی به دیتاها تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده تر از عدم برقراری رابطه دارای تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب وب سایت کسب و فعالیت ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید دیتاها تماس و نشانی نشانی اینترنتی و کانال های اجتماعی خود را در وبسایت قرار دهید، آن را به صورت عکس در تارنما قرار ندهید، آن ها باید بتوانند روی آنان کلیک کنند، بنابراین اهمیت کلیک بر بر روی آیکون های شبکه های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد برگه گردید دارای ارتباط باشید و کارهایی را که بایستی انجام بدهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی موبایل های هوشمند همین قابلیت را دارا هستند که بر روی لینک و پیوند های تماس کلیک کرده و اصلی کلیک بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری ساده و جذابی داشته باشید

نقشه فارغ از لغت ها اختصاری بی فایده میباشد و وبسایت فارغ از استراتژی معین بی مفهوم و بی فایده است.
مطمئن گردید که از اسم های صحیح و منطقی برای صفحات متفاوت سایت خویش استعمال می کنید. به عنوان مثال: حیاتی ما تماس بگیرید یا این که با ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، ورقه درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه کمپانی شما) و …
 هنگام بسط یک استراتژی استراتژیک برای سایت خود، می بایست راهی به جهت ساخت یک فراخوان به جهت اقدام در حیث بگیرید. همین بدان معنی می باشد که آنچه مردم دوست دارا‌هستند در سایت شما ببینند این میباشد که می توانند به راحتی به کاغذ مورد علاقه خویش در هر ورقه از تارنما بروید، پیشنهاد دهند و به راحتی به گروه شما لینک دهند. بتوانید به وب سایت خود بپیوندید، به آدرس اینترنتی خود دسترسی داشته باشید، خدمات خویش را مشاهده کنید، محصولات خود را بازدید نمایید و …
شما بایستی اهداف خویش را در تارنما خویش روشن کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از تارنما شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آن ها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خود فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در وب سایت خویش فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن اعتنا بیشتری داشته باشید، چون سایتی که فروش آنلاین دارااست بایستی به طور تمام امکانات و اطلاعات اضطراری را به صورت آنلاین در اختیار خرید کننده قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خود را انجام دهند و به وبسایت شما اعتماد کنند.

5. پیوند نتورک های اجتماعی را در وب سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه مورد استقبال بیشتر مردم قرار گرفته اند.
امروزه کانال های اجتماعی زیادی وجود دارد که شما باید در آن ها کاربر گردید و کسب و عمل خود را در وب سایت خویش توسعه و گسترش دهید تا به دست آوردن و فعالیت خود را توسعه دهید. همین هم در سئوی شما دوچندان موثر است. عمل در شبکه های اجتماعی و اکران لینک های آن ها در وب تارنما سبب تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر