همه گیری ، ریاضیات ملی را به تعویق می اندازد و تست های خواندن را تا سال 2022 به تعویق می اندازد.


مقامات فدرال می گویند آزمون های ملی خواندن و ریاضیات برای ردیابی آنچه دانش آموزان آمریکایی می دانند از سال آینده به سال 2022 به تعویق می افتد ، به دلیل نگرانی در مورد امکان انجام این تست یا منجر به نتایج معتبر در برابر همه گیری ،

جیمز وودورث ، کمیسر وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت ، پیش بردن آزمایش در سال 2021 باعث می شود ده ها میلیون دلار هزینه کنید و هنوز اطلاعات لازم برای ایجاد یک تصویر قابل مقایسه و قابل مقایسه از عملکرد دانشجویان ایالتی و ملی را بدست آورید. طبق قانون ، آنها باید دو سال دیگر منتظر فرصت بعدی در آزمون باشند.

در عوض ، آزمایش در سال 2022 “به احتمال زیاد داده های ارزشمند – و معتبری – در مورد موفقیت دانش آموزان پس از COVID-19 در حمایت از سیاست موثر ، تحقیق و تخصیص منابع فراهم می کند”. بیانیه جداگانه ای در حمایت از جابجایی.

شورای غیر حزبی مقامات عالی آموزشگاه های دولتی نیز از به تعویق انداختن NAEP حمایت کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اوهایو ، مندی مینیک آن را “کاملاً قابل درک” خواند ، زیرا اخلال در مقیاس بزرگ در مدارس قرار دارد.

با این حال ، این تصمیم همچنین سرعت داده ها را کاهش می دهد که می تواند نشان دهد چگونه همه گیری بر یادگیری تأثیر می گذارد.

وودورث پیشنهاد می کند که نتایج آزمون های دولتی سالانه ، که معمولاً با استفاده از تجهیزات و کارکنان خود مدارس انجام می شود و بنابراین ممکن است از آزمون های سراسری امکان پذیرتر باشد ، می تواند شکاف را کم کند و بینشی در مورد تأثیر سطح ایالتی اما به تعویق انداختن NAEP می تواند اثرات موجی در بحث در مورد اینکه آیا این آزمایشات دولتی در بهار 2021 اتفاق می افتد نیز داشته باشد.

آزمایش های ایالتی ، که توسط مقامات فدرال مجاز هستند و بیشتر برای اهداف گزارش استفاده می شوند ، در بهار گذشته با تشدید همه گیر ، در شکست های فدرال لغو شدند. دولت فعلی ریاست جمهوری اعلام کرده است که در صورت درخواست ایالت ها نباید انتظار داشته باشند دور جدید استعفا را دریافت کنند ، اما این مشکلی است که احتمالاً پس از روی کار آمدن دولت رئیس جمهور منتخب جو بایدن مجدداً بوجود خواهد آمد.

چستر فین ، رئیس سابق هیئت ملی ارزیابی و رئیس افتخاری م instسسه گفت: “اگر ارزیابی ملی در 21 سال انجام نشود ، ایالت ها به طور قانونی می گویند ،” خوب ، چرا انتظار می رود 21 سال دیگر آزمایش كنیم. ” توماس بی فوردهام ، که طرفدار پاسخگویی مبتنی بر نتایج است.

فین گفت ، اگر کشورها دوباره این بهارها را از دست بدهند ، می تواند یک شکاف داده ای چند ساله ایجاد کند که به اطلاع سایر تصمیمات و شناسایی نگرانی ها کمک می کند.

وی گفت: “اگر درمورد نتایج خود پاسخگو نباشید یا راهی برای انجام آن وجود ندارد زیرا هیچ اطلاعاتی در مورد نتایج شما وجود ندارد ، پس انواع و اقسام اتفاقات ناخوشایند برای سیستم آموزشی و کودکان در سیستم آموزشی رخ می دهد.” “به نوعی ما به روزهای قبل از گزارش برمی گردیم ، زمانی که ، می دانید ، تنها چیزی که در مورد یادگیری کودک می دانستید نمرات معلمان بود و تنها چیزی که در مورد عملکرد مدرسه می دانستید ، گفته مدیر بود و هیچ کس اطلاعاتی در مورد فاصله بین گروههای مختلف کودکان نداشت. “


منبع: dandan-khabar.ir

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*