هواپیماهای بدون سرنشین کمک می کنند: آزمایشگاه در برلین به دنبال آزمایش سریعتر ویروس است


آزمایشگاه آلمان امیدوار است با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین ، زمان لازم برای ارسال آزمایش ویروس کرونا را به برلین کاهش دهد ، بنابراین از جاده های متراکم در پایتخت جلوگیری می کند

مستقر در کالیفرنیا در حال حاضر آزمایش در حال آزمایش حمل و نقل هوایی بدون سرنشین بین بیمارستان و کارگر برلین ، یکی از بزرگترین آزمایشگاه های اروپا است.

مسیر پهپاد تا آزمایشگاه در حالی که هواپیمای بدون سرنشین پرواز می کند حدود 11 کیلومتر (7 مایل) است و کارمندان انتظار دارند هنگام شروع سرویس مسیر در ژانویه ، زمان تحویل استاندارد را از حدود یک ساعت به حدود 10 دقیقه کاهش دهند.

در نهایت ، امید این است که هواپیماهای بدون سرنشین تحویل منظم آزمایشگاه شش نقطه ای اطراف برلین را بدست آورند و دقیقه های حیاتی زمان آزمایش COVID را اصلاح کنند.

کلاوس تنینگ ، رئیس پروژه کار برای برلین ، گفت: “کل موضوع” زمان برای نتیجه گیری “واقعاً مهم است ، به ویژه هنگامی که سوicion ظن به عفونت وجود دارد. “شما می خواهید فرد را شناسایی کنید و در اسرع وقت نتیجه بگیرید تا فرد بتواند خودش را منزوی کند یا به سادگی به زندگی عادی خود ادامه دهد.”

هر مسیر توسط دو هواپیمای بدون سرنشین که از نظر تئوری می توانند 24 ساعت شبانه روز پرواز کنند ، انجام می شود. باتری های پهپاد هنگام تخلیه به سادگی تغییر می کنند و زمان شارژ را از بین می برند.

هر پهپاد می تواند حدود 40 نمونه را حمل کند. نه تنها آزمایشات COVID منتقل می شوند ، بلکه تمام نمونه هایی که باید در آزمایشگاه آزمایش شوند.

تنینگ گفت: “ما از ابتدا گفتیم که این یک پروژه در حال کار خواهد بود.”

طبق آژانس کنترل بیماری آلمان ، موسسه رابرت کوچ ، 175 آزمایشگاه در آلمان دارای ظرفیت آزمایش COVID-19 307000 آزمایش در روز هستند.

بیش از یک میلیون آزمایش استاندارد PCR برای COVID-19 هر هفته انجام می شود ، بعضی از آنها در مراکز آزمایش خاص ، بلکه در اقدامات پزشکی و بیمارستان ها نیز انجام می شود. تنینگ معتقد است که در مورد تحویل نمونه از برخی سایت های آزمایشگاهی در آزمایشگاه ها جای پیشرفت وجود دارد.

وی گفت: “شرایط اضطراری مانند همه گیر می تواند منجر به تغییر سریعتر و نوآوری شود.”

ماترنت در حال حاضر از سیستم های مشابهی برای تحویل هواپیماهای بدون سرنشین به سوئیس و ایالات متحده استفاده می کند ، اما برلین اولین سیستم از این دست را در اتحادیه اروپا خواهد داشت. این شرکت منتظر اجرای مقررات جدید برای هواپیماهای بدون سرنشین است که از 30 دسامبر قبل از شروع فعالیت منظم به اجرا در می آید.

اگر موتور به طور غیرمنتظره از کار بیفتد ، هواپیماهای بدون سرنشین چتر نجات دارند. آنها می توانند هواپیماهای دیگر مانند هلی کوپترها را شناسایی کنند و مرکز کنترل برای جلوگیری از پرواز هواپیماهای بدون سرنشین در همان منطقه به عملیات هلی کوپتر متصل خواهد شد.

اما در بیشتر قسمتها ، هواپیماهای بدون سرنشین کاملاً خودمختار هستند.

الکس نورمن ، مدیر پروژه Matternet ، گفت: “آنها خود به خود شروع می شوند و مسیری از پیش تعیین شده را دنبال می کنند و سپس به طور مستقل در مقصد فرود می آیند.”

————

پوشش AP را در https://apnews.com/hub/coronavirus-pandemic و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak دنبال کنید


منبع: dandan-khabar.ir

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

Comment
Name*
Mail*
Website*