به جهت ایجاد پیستون هایی که می توانند در دمای احتراق موتور زنده بمانند ، لازم بود آلیاژهای جدیدی از قبیل آلیاژ Y و Hiduminium ، به طور یگانه برای استعمال به تیتر پیستونها تولید شود. تعداد رینگهای در هر پیستون از سه تا هفت عدد متغیر هست که بسته به مدل موتور و دانسیته گزینه حیث ادغام هوا و سوخت در آن گزینش میشود. همین تعداد حلقه های رشته رشته آهنی هست که به راحتی در پایین شیارهای پیستون ، درست ذیل تاج قرار گرفته است. پیستون های تنه نسبت به قطر آنها طولانی است. آن‌ها هم به عنوان پیستون و هم به صورت استوانه ای کار می کنند. آنها به جهت هر دو موتور بنزینی و دیزل استفاده می شدند ، هرچند موتورهای پر شتاب هم هم اکنون پیستون سبک خیس را به تصویب رسانده اند. هرچند امر هیدرولیک تا به امروز به جهت خودروهای اقتصادی تولید درون یک مزیت بهحساب میآمد، اما در نوع نسبتا گرانقیمت و لوکس دنا پلاس توربو دندهای، نمیتوان آن را یک مزیت تلقی کرد؛ چراکه بخش اعظم ماشینهای مدرن در چنین سطحی، از دستور برقی اساسی به شتاب بهره میبرند و به‌این ترتیب، اسباب اضافی نظیر پمپ، مخزن و روغن هیدرولیک را از سیستم دستور اتومبیل حذف کردهاند. پیستون از فرآورده آلومینیوم ساخته می شود تا سبک باشد و هم بتواند دمای بالای احتراق را تحمل کند. مانند: ریختهگری ناصحیح پیستون، خنک نمودن کاهش از میزان لازم توسط روغن موجود در فضای کارتر و سیستم خنک کننده و همچنین تهیه و تنظیم کمبود فشار وارده به پیستون که میتواند از تهیه نبودن میزان تزریق و یا این که زمانبندی احتراق نشات بگیرد سبب به سوراخ pistão 0 25 خوردگی پیستون میشود. او‌لین نماد فرسودگی حلقه پیستون، عبور گازهای حاصل از احتراق از فضای دربین حلقه و دیواره سیلندر می باشد. این پین از انتهای ریز میله اتصال عبور می نماید و اجازه می دهد پیستون بچرخد. از همه پین ها بایستی از حرکت پهلو جلوگیری شود و از انتهای پین در حفر دیواره سیلندر ، به طور معمول توسط گردنه ها خودداری شود. حلقه ها در یک نقطه از کناره تقسیم می شوند ، به آنها اجازه می دهد تا اهمیت فشار سبک در در مقابل ، استوانه را فشار دهند. پیستون ها از آلیاژهای آلومینیوم ریخته می شوند. برای استحکام خوبتر و عمر اکثر ، به جای آن ممکن است بعضا از پیست های مسابقه ای جعل شود.

ایندکسر