ضعف دیگر سیستم تهویه مطبوع تاثیر منفی قابل توجه بر بر روی بضاعت و توان حرکتی خودروست که ولی این ضعف تا حدی برای ماشین های ۴ سیلندر اصلی حجم ناچیز قابل پیشبینی است؛ اما همین مورد در ترافیک و در صورتیکه سرنشینان خودرو بیش از ۲ نفر باشند راننده را دچار دردسر خواهد کرد. کابین آرامش معقولی دارد و مقدار نفوذ صدای باد و موتور به باطن کابین برای یک اتومبیل اقتصادی به طور کامل قابل قبول است (تا سرعت ۱۲۰ km بر ساعت). در جاده های کوهستانی حتی با ظرفیت تکمیل، احساس ناتوانی در مهار کردن ماشین به شما دست نخواهد اعطا کرد و چنانچه از لنت های ترمز مناسب استفاده نمایید و هوای روغن ترمز هم داشته باشید (تعویض به موقع و هواگیری) پس از ترمز گیری های متعدد در شیب های منفی کارایی آن همچنان قابل قبول خواهد بود؛ ولی تمام همین توصیفات، دقت داشته باشید که ۲۰۶ تیپ۵ خودرویی ۱۰۳۰ کیلوگرمیست و ترمزگیری اصلی خودرو های سبک وزن در شتاب های بالا، مدام پایداری آن ها را پایین تاثیر قرار خواهد داد و همچنین درصورتیکه از تکنیک ترمز گیری آستانه ای به کارگیری نکنید، چرخ ها به راحتی قفل می شوند و اصلی فعال شدن سیستم ترمز ضدقفل، فاصله ترمز گیری شما ارتقا خواهد یافت. البته رانندگی در دور های بالا منجر داغ شدن روغن، تبخیر و از دست رفتن خاصیت آن می شود و درصورتیکه در بده بستان روغن آلرژی به خرج ندهید ممکن هست به یاتافان زدن و یا این که سوختن واشر سرسیلندر اتومبیل تان منجر شود… کلیدی بیش تر شدن سرنشینان افت اقتدار تماما محسوس میباشد و در گردنه ها، راننده بدون چاره به تعویض متوالی دنده از ۳ به ۲ و بلعکس می شود. تجربه نگارنده پس از سوار شدن به بیش از آبادی ها پژو ۲۰۶ در انواع سال ها و تیپ ها و دسته ها اصلی محافظت های متفاوت، آن هست که پژو ۲۰۶ هیچ وقت یک خودروی بی صدا نخواهد بود. رودریها هم به طور کامل تغییر و تحول کردهاند و شمایل جذابتری را از خود به نمایش گذاشتهاند. کتابهای متعددی در شصت و سه درصد گذشته، درحال حاضر و آینده شناخت دوچندان جامعه و متخصصان را می طلبد تا دارای قابل انعطاف افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی و فرهنگ و تمدن پیشرو در گویش فارسی تولید کرد. در حال حاضر پژو پارس اصلی موتور TU5 محبوب ترین نوع پژو پارس در فی مابین مصرف کنندگان است. پارس دوگانه سوز در در میان گونه های مختلف پارس کمترین امکانات را در اختیار شما قرار می دهد. برای همین در خودروی نو تیبا گیربکس پراید در دنده دو به مدل ای تقویت شد تا بتواند گشتاور بالای همین موتور را تحمل کند. به جهت مثال موقعیت پرتاب باد به سمت پا را انتخاب می نمایید اما باد قابل توجهی از روزنه های روبرویی هم بیرون می شود. همین مورد در تیپ ۵ های ۸۷ تا ۹۱ که حساس مشکل تاخیر عملکرد دریچه گاز روبرو هستند برخی تایم ها غیر قابل تحمل می شود و ترجیح می دهید برای مدتی مهم گرما سر نمایید تا به جهت هر نیم کلاچ، ناچار باشید از ترمز دستی و … همین دو ماشین از حیث فنی هیچ تفاوتی مهم یکدیگر ندارند و هر دو از موتور TU5 و گیربکس 5 سرعته دستی به کارگیری می کنند. همین موتور در 206 تیپ 5 به یک گیربکس 5 دنده دستی متصل شده است. این کلاس شبیه کلاس ۱۲ است، مهم همین تفاوت که سیستم الکتریسیته کشی در کلاس ۱۳ مالتی پلکس هست و به جهت این تفاوت سیم کشی، کلاس ۱۳ به بازار معرفی شد. کمتر پیش می آید که مجبور به استعمال از حداکثر قدرت سیستم تهویه مطبوع شوید. برای این داشبرد بزرگ، روشنایی یک عدد از ملزومات می باشد که در مدل های ۸۶ به بعد از آن حذف شده است. در گونه های جدید نیز در شرایط چهارم به بعد از آن صدای باد گوش خراش به نظر می رسد. در سرعت ۱۰۰ km بر ساعت و در دنده ی ۵، بدور موتور شمار بر روی عدد ۳۰۰۰ به دور بر دقیقه می ایستد؛ همین یعنی در آزادراه ها و در شتاب های بالاتر، به دور موتور باید در حوالی ۳۵۰۰ – ۴۰۰۰ به دور بر دقیقه برای طولانی مدت اثبات بماند که در همین شکل مصرف سوخت بالا می رود، استهلاک موتور دوچندان می شود و همچنین صدای موتور بیش از اندازه به کابین وارد خواهد شد… پس از ۲ ساعت رانندگی مهم ۲۰۶، بهتر میباشد کنار بزنید و پاره ای استراحت کنید؛ صندلی های خشک ۲۰۶ راحتی آنچنانی ندارند و در صورتی که به گودی کمر هم در گیر باشید، شدت سختی آن حاد خیس هم به لحاظ شما می آید؛ چرا که تهیه گودی کمر صندلی حتی به جهت راننده نیز مقدور نیست. ضریب دنده ۲ مناسب و هماهنگ دارای موتور است و کاهش پیش می آید برای ارتقا شتاب در به دور بالای ۲۵۰۰ دنده ۲، مجبور به معکوس کشیدن داشته باشید و در شتاب گیری اهمیت دنده ۲ تا شتاب حدود ۸۲ km بر ساعت( به دور موتور ۵۷۵۰ ) مشکلی نخواهید داشت و می توانید سرعت ۹۰ کیلومتر هم حساس همین دنده تجربه کنید. در اینجا بیشتر به بررسی وب وبسایت موتور های tu5.

ایندکسر