استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش نرخ تبدیل2023-07-01

افزایش فروش در اینستاگرام با ترفند و تکنیک بیلاود مارکتینگ

شما می‌توانید با انتخاب مخاطب هدف مناسب، طراحی محتوای جذاب و مرتبط، استفاده از ابزارهای تحلیل اینستاگرام و همچنین بهره‌گیری از استراتژی‌های بازاریابی محتوا بازدهی تبلیغات خود را بالا ببرید. پس اگر به دنبال بهبود درآمد و کسب‌وکار خود هستید از تأثیر اینستاگرام غافل نشوید و کمپین تبلیغاتی مؤثر و صحیح خود را با کمک متخصصان در این حوزه در اینستاگرام راه اندازی کنید. هدف اصلی اینستاگرام مارکتینگ، جذب و نگه‌داری مخاطبان، افزایش دیده شدن برند و افزایش فروش محصولات و خدمات است. از طریق استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام، می‌توان عملکرد پست‌ها و تبلیغات را بررسی کرده و بهبود بخشید. استفاده از استراتژی‌های هوشمندانه در اینستاگرام مارکتینگ می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا ارتباط نزدیکتری با مخاطبان خود برقرار کنند و در نتیجه، رشد و موفقیت بیشتری را تجربه کنند. همچنین به بررسی اهداف انجام تبلیغات در این شبکه‌ی اجتماعی محبوب خواهیم پرداخت و روش‌های جایگزین تبلیغات در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

با این کار می‌توانید نقاط ضعف و قوت کمپین خود را بشناسید و برای بهبود آن‌ها در کمپین‌های بعدی برنامه‌ریزی کنید و به‌مرورزمان به برنامه‌ریزی برای بهترین کمپین‌های تبلیغاتی برسید. دعوت مخاطبان به شرکت در مسابقات و چالش‌های اینستاگرامی از طریق به‌ اشتراک گذاشتن پست‌ها باعث افزایش تعامل در پست و استوری اینستاگرام خواهد شد. پاسخگو بودن شما این حس را به کاربران القا می‌کند که به‌جای سروکار داشتن با یک پیج، با یک فرد ارتباط برقرار می‌کنند. همچنین پاسخ دادن به سوال‌ها در کامنت‌ها و پیام دایرکت به مخاطبان شما امکان می‌دهد تا خود را بخشی از کسب‌وکار شما بدانند و تعامل بیشتری با پیج شما برقرار کنند. این روزها لایو اینستاگرام به گزینه‌ای محبوب برای افزایش تعامل با کاربران تبدیل شده است. برگزاری Live به شما امکان می‌دهد تا در هر زمان و مکانی با مخاطبان خود در ارتباط و تعامل مستقیم باشید.

اگر قادر به تولید تعداد محدودی پست در هفته یا ماه هستید، حتماً آن‌ها را در بازه‌های زمانی تقریباً مساوی توزیع کنید تا بهتر در یاد فالوئرهایتان بمانید. آیا می‌خواهید بدانید پست‌هایتان در اینستاگرام چقدر مورد توجه قرار می‌گیرند؟ برای فهمیدن این موضوع، به پروفایل اینستاگرام خود بروید و روی آیکون سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید. در بخش "Overview" (نمای کلی)، می‌توانید آمار کلی تعامل حساب خود را مشاهده کنید.

الگوریتم اینستاگرام در سال 2025 محتوای مناسب برای بخش‌های خاص در میان مخاطبان هدف را ترجیح می‌دهد. انحصار با ایجاد ترس از دست دادن (FOMO) تقاضا را برای خرید محصولات افزایش می دهد. اطلاعات اینستاگرام (Insights) ابزار ارزشمندی برای بهینه‌سازی عملکرد پیج شما و در نتیجه افزایش فروش در اینستاگرام است. در این یادداشت، ۷ روش کاملاً عملی و ساده را بررسی می‌کنیم که بدون نیاز به تبلیغات مستقیم، مشتریان بیشتری جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

افزایش آمار نصب اپلیکیشن هم از دیگر اهدافی است که از طریق تبلیغات گسترده اینستاگرام محقق می‌شود. در ادامه نکاتی برای تبلیغات از طریق پست‌های اینستاگرامی به شما خواهیم آموخت. برای اینکه ویدئوی شما در IGTV قابل جستجو باشد، از کلمات کلیدی و هشتگ‌ها در دسکریپشن IGTVهای تبلیغاتی خود استفاده کنید. پانزده ثانیه‌ی اول ویدئوهایی که در IGTV به اشتراک می‌گذارید، در فید اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته خواهند شد. بنابراین، ویدئوی شما در IGTV باید شروعی قوی داشته باشد تا مخاطب به ادامه‌ی تماشای آن در IGTV ترغیب شود.

این ابزار در اختیار شما پلتفرمی برای بازاریابی محصولات و خدمتتان قرار می‌دهد. با توجه به رقابت شدید شرکت‌ها در این اینستاگرام برای جذب مخاطب و فروش، مهم است که این ترفند را جدی بگیرید. آمار نشان می‌دهد که 79درصد کاربران این رسانه اجتماعی روی تبلیغات کلیک می‌کنند تا اطلاعات بیشتری درباره یک برند یا محصول داشته باشند. این موضوع پتانسیل تبلیغات اینستاگرام برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل را نشان می‌دهد.

استیکرهای متعددی برای استوری‌های اینستاگرام وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها برای کارهای تبلیغاتی، استیکر لوکیشن است. ارائه تخفیف‌های محدود باعث ایجاد حس فوریت در خرید و افزایش فروش می‌شود. انتشار محتوای تولیدشده توسط مشتریان باعث افزایش اعتبار و اعتماد آنها به برند شما می‌شود. در استوری یا پست‌هایی که منتشر می‌کنید، از مخاطبان جدید دعوت کنید که شما را دنبال کنند یا با شما تعامل داشته باشند. اگر قرار است صفحه‌ای را شات کنید، ابتدا نگاهی به کیفیت محتوای آن بیندازید.

نرخ تعامل بالای این افراد با مخاطبانشان باعث می‌شود تا گروهی از این کاربران به‌عنوان دنبال‌کنندگان فعال به صفحه شما منتقل شوند. از طرفی اگر پیج شما تازه تأسیس باشد و مخاطبان اعتماد کمی به آن داشته باشند معرفی توسط یک اینفلوئنسر مورد اطمینان مردم، حس اعتماد بیشتری را نسبت به پیج شما القا می‌کند. اغلب پیج هایی که قصد فروش محصولات‌شان در اینستاگرام را دارند، تنها پست و استوری هایی را منتشر می‌کنند که در آن معرفی محصول و ویژگی های آن مانند قیمت و… است. اما برای افزایش نرخ تعامل باید محتواهای کاربردی هم برای مخاطبان تولید کرد. حال که دانستیم افزایش تعامل در پست و استوری پیج اینستاگرام چه تأثیری در رشد کسب و کار دارد، بهترین راه های افزایش نرخ تعامل را بیان می‌کنیم.

  • در ادامه‌ی این مطلب چند روش مؤثر برای بهبود نرخ تبدیل صفحات فروشگاهی اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد تا به راحتی پیج خود را ارتقا دهید.
  • شما می‌توانید برای دیده‌شدن برند و محصولات خود از انواع تصاویر و ویدئوهای باکیفیت بالا استفاده کنید و درعین‌حال با نوشتن متن مخاطب‌پسند به بهبود عملکرد کمپین تبلیغاتی خود کمک کنید.
  • {
  • نمی‌توان تنها با استفاده از یک روش، صفحه فرود را برای افزایش نرخ تبدیل بهینه کرد.
  • |}
  • باید زمانی که مخاطبان هدف شما بیشتر وقت خود را در اینستاگرام می‌گذرانند را تشخیص دهید و در آن زمان به انتشار پست، استوری و تعامل با آنان بپردازید.
  • {
  • این پلتفرم نه تنها یک ابزار تبلیغاتی، بلکه بستری برای ایجاد ارتباط عمیق‌تر با مشتریان است.
  • |}{
  • در ادامه نکاتی برای تبلیغات از طریق پست‌های اینستاگرامی به شما خواهیم آموخت.
  • |}

همچنین با دانستن اشتباهات رایجی که صاحبان کسب‌وکارها و بازاریاب‌ها در دیجیتال مارکتینگ با اینستاگرام انجام می‌دهند و روش‌های جلوگیری از این موارد، می‌توانید با کم‌ترین خطا بهترین نتیجه را ببینید. بهینه‌سازی تبلیغات، فرایندی همیشگی است که به شما کمک می‌کند تا عملکرد تبلیغات خود را بهبود بخشید. با استفاده از این تست، می‌توانید دو نسخه مختلف از یک تبلیغ را با هم مقایسه کنید و ببینید کدام نسخه عملکرد بهتری دارد. سپس با تغییر در استراتژی تبلیغاتی خود، مانند تغییر در مخاطب هدف یا تغییر در پیام تبلیغاتی، به بهبود عملکرد تبلیغات خود کمک کنید. در اینستاگرام فرمت‌های مختلفی برای تبلیغ وجود دارد که از هر کدام بسته به هدفتان می‌توانید استفاده کنید.

نرخ تعامل یکی از مولفه هایی است که میزان موثر بودن کمپین‌ها ،میزان دستیابی به اهداف و تبدیل کردن مشتریان بالقوه به مشتری واقعی توسط آن اندازه گیری می شود . در رسانه اجتماعی اینستاگرام نرخ تعامل در واقع به معنی تعداد مخاطب یا کاربری می باشد که صفحه ما را می بیند ، دنبال می کند و در واقع با صفحه ما ارتباط برقرار می‌کند . نرخ تعامل یک صفحه در اینستاگرام در حقیقت یکی از مهمترین و اصلی ترین معیارهای موفقیت یا بالا بودن رتبه یک صفحه دراینستاگرام می باشد . در این مطلب با نرخ تعامل و رویکرد مطلوب و نحوه افزایش آن در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام آشنا می شویم . با ایرانی گرام ارائه دهنده سرویس های خرید فالوور ، خرید لایک ، خرید بازدید همراه باشید . یکی از ابزارهای حیاتی برای افزایش فروش پیج اینستاگرام برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، تبلیغات اینستاگرام است.

مصاحبه با افراد خاص را به اشتراک بگذارید

یک فروشگاه آنلاین به شما امکان می دهد تا محصولات یا خدمات خود را به صورت آنلاین بفروشید. فروشگاه آنلاین باید دارای طراحی کاربرپسند و ساده باشد و باید تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان را در اختیار آنها قرار دهد. هشتگ ها می توانند به کسب و کارها کمک کنند تا محتوای خود را در معرض دید مخاطبان بیشتری قرار دهند. هشتگ ها باید مرتبط با محصولات یا خدمات شما باشند و باید به طور استراتژیک در محتوای شما استفاده شوند.

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

این داده‌ها به شما کمک می‌کنند تا تصمیم‌های بهتری درباره استراتژی‌های بازاریابی خود بگیرید. سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. در دنیایی که ۶۷.۱ درصد از افراد به اینترنت دسترسی دارند و هر فرد به‌طور متوسط روزانه ۶ ساعت و ۳۱ دقیقه آنلاین است (Demandsage)، این فرصت برای دسترسی به کاربران را نباید از دست بدهید.

به طور متوسط، اینستاگرام با نرخ تعامل 4.21 درصدی، کاربران را به مشارکت بیشتر با محتوای تبلیغاتی ترغیب می‌کند. این موضوع نشان‌دهنده این است که کاربران اینستاگرام به محتوای تبلیغاتی توجه بیشتری می‌کنند و احتمال واکنش مثبت آن‌ها نیز بیشتر است. آن‌ها می‌توانند داستان برند یا محصول را به شکلی جذاب و تأثیرگذار روایت کنند و تعامل بیشتری با مخاطبان ایجاد کنند. استفاده از ویدئو می‌تواند به افزایش توجه مخاطبان و جذب آن‌ها به پیام تبلیغاتی کمک کند.

فیلم های اینستاگرام معمولا بازدید های زیادی خواهند داشت حتی اگر کاربران آنها را دوست نداشته باشند. بهتر است مطالب خود را با هم ترکیب و شروع به ارسال ویدیوهای بیشتر کنید . با آن ها از طریق کامنت و دایرکت در تعامل باشید .هنگامی که آنها اظهار نظر می کنند ، به آنها پاسخ دهید.

درک نحوه تصمیم‌گیری انسان‌ها و استفاده از اصول روانشناختی می‌تواند نرخ تبدیل را به شکل چشمگیری افزایش دهد. با مشغول به کار شدن در هر یک از این مشاغل، می‌توانید بهترین درآمدها را از شغل‌های بسیار مناسبی به دست بیاورید. به طور کلی، برای فروش در اینستاگرام، به حداقل 10,000 فالوور نیاز دارید. مطالعه ای نشان داده است که CTA های واضح و مختصر می توانند تا 30 درصد نرخ تبدیل را افزایش دهند. برای همکاری با اینفلوئنسرها باید به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که با مخاطبان هدف شما مرتبط باشند.

تبلیغات اینستاگرام را روی نیازها و چالش‌های مخاطبان هدف کسب‌وکار خود متمرکز کنید و با آزمایش‌کردن فرمت‌های مختلف، ببینید که کدام برای شما مؤثرتر است. لندینگ پیج‌ها از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر نرخ تبدیل هستند، چرا که اغلب اولین جایی هستند که کاربران تعامل خود را با برند شما آغاز می‌کنند. تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار، هدف اصلی هر کسب‌وکار آنلاینی محسوب می‌شود. اینجاست که مفهوم بهینه‌سازی نرخ تبدیل (Conversion Rate Optimization – CRO) اهمیت پیدا می‌کند. با استفاده از اینستاگرام، می‌توانید برند خود را به صورت جهانی ترویج دهید.

با استفاده از استوری‌ها می‌توانید به طور مداوم با مخاطبان خود در ارتباط باشید و محتوای جدید را به آن‌ها معرفی کنید. استوری‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به صورت خلاقانه و سریع پیام‌های خود را منتقل کنید. تبلیغات در اینستاگرام نسبت به سایر کانال‌های بازاریابی آنلاین، می‌تواند بازدهی بیشتری داشته باشد.

استفاده از تبلیغات هدفمند  با انتخاب مخاطبان بر اساس سن، علایق و موقعیت جغرافیایی، بازدهی بالایی خواهند. تبلیغات در اینستاگرام برای افرادی که به دنبال افزایش سریع فالوورهای خود هستند و توان مالی برای پرداخت هزینه‌های تبلیغاتی دارند, یک گزینه عالی است. این روش به خصوص برای کسب‌وکارهای بزرگ و برندهای معتبر کارآمد است که می‌توانند با سرمایه‌گذاری مناسب, فالوورهای هدفمند و با کیفیت جذب کنند. هدف اصلی این نوع تبلیغات, افزایش آگاهی برند و در نتیجه افزایش فروش است. مهم‌ترین هدف تبلیغات اینستاگرام این است که مخاطبان هدف را جذب کرده و آن‌ها را با کسب‌وکار شما درگیر کند.

اطلاعات کلی مانند محل زندگی و بازه‌ سنی آن‌ها را از Insight پیج خود استخراج کنید .طبیعی است برای افزایش تعامل مخاطبین یک پیج، باید محتوایی که آن‌ها می‌پسندند را منتشر کنید. برای اینکه بتوانید محتواهای جذاب و موثری تولید کنید، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. با شناخت دقیق مخاطبان، می‌توانید محتوایی تولید کنید که واقعاً برای آن‌ها جذاب باشد و ارتباط بیشتری با آن برقرار کنند. اینستاگرام فرمت‌های تبلیغاتی مختلفی ارائه می‌کند که هرکدام به شما کمک می‌کنند تا به اهداف تجاری خاص خود برسید!

همچنین، باید محصولات خود را به گونه ای قیمت گذاری کنید که برای مشتریان مقرون به صرفه باشد. بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام از طریق پست گذاشتن، تولید محتوای اورجینال است. خیلی مهم است که محتوایی در فید اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارید، تکراری نباشد زیرا این پست برای همیشه در فید اینستاگرام شما باقی خواهد ماند (مگر اینکه خودتان آن را حذف کنید). برای تولید محتوای اورجینال بد نیست که یک تیم عکاسی و طراحی گرافیک داشته باشید. شاید بتوان گفت که بهترین نحوه تبلیغ در اینستاگرام، گذاشتن پست‌های تبلیغاتی در فید اینستاگرام است. فید اینستاگرام همان صفحه‌ی اصلی حساب کاربری اینستاگرام شما است که پست‌های شما تا ابد در آن باقی می‌مانند و بر خلاف استوری‌ها، بعد از گذشت ۲۴ ساعت پاک نمی‌شوند.

پس برای افزایش تعامل اینستاگرام، استفاده صحیح از استوری و امکانات آن ‌را به خوبی یاد بگیرید. شما باید جامعه مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و با ویژگی‌های آنها آشنا شوید. قبل از تولید و انتشار محتوا لازم است علایق و نیازهای مخاطبان هدف را به خوبی بشناسید و بر اساس آن اقدام به تولید محتوا در اینستاگرام کنید. این در حالی است که بسیاری از کسب ‌و کارها توجهی به این مسئله ندارند و نتیجه خوبی دریافت نمی‌کنند. بنابراین برای نتیجه گرفتن باید نیاز مخاطب را بشناسید، علایق آنها را بررسی کنید و ببینید تمایل آنها چگونه است. از ابزارهای اندازه‌گیری و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید تا داده‌های مختلفی مانند تعداد نمایش‌ها، کلیک‌ها، تعاملات و تبدیل‌ها را اندازه‌گیری کنید.

توجه کنید که CTA انتخاب‌شده باید با تبلیغ شما مطابقت داشته باشد و کاربران را به صفحهٔ فرود مربوطه هدایت کند. این صفحهٔ فرود باید اطلاعات بیش‌تری در اختیار مخاطب قرار دهد و برای تجربهٔ کاربری خوب در دستگاه‌های مختلف نیز بهینه شده باشد. اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که هنگام استفاده از ویژگی Instagram ads، یک CTA به تبلیغات خود اضافه کنید. درصورتی که نمی‌خواهید (یا احتمالاً نمی‌توانید) از Instagram ads استفاده کنید، یک فراخوان متقاعدکننده در کپشن یا تصویر خود بنویسید. مثلاً اگر یک برند محصولات آرایشی و بهداشتی هستید، می‌توانید آرایشگران، بانوان و حتی آقایانی را که به سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند یا به محصولات آرایشی علاقه‌مند هستند، مخاطب هدف خود قرار دهید!

تبلیغات در اینستاگرام، باهدف ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطبان و یافتن مشتریان بیشتر و در نهایت افزایش فروش، یکی از بهترین راه‌های بازاریابی و درآمدزایی است. اما مانند هر روش تبلیغاتی دیگر این اپلیکیشن نیز کسب‌وکارها را با چالش‌هایی مانند هزینه بالای تبلیغات، امکان نرخ تبدیل پایین و رقابت بالا مواجه می‌کند. برای مواجه‌شدن با این چالش‌ها، صاحبان کسب‌وکار باید قبل از هرگونه اقدام برای تبلیغ در اینستاگرام، آموزش‌هایی در حوزه محتوا، الگوریتم اینستاگرام و استفاده از ابزارهای تحلیل اینستاگرام ببینند.

همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسب‌وکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را به‌عنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش می‌گذارند. این تبلیغات معمولاً در رسانه‌هایی مانند یوتیوب، آپارات و حتی تلویزیون پخش می‌شوند و ممکن است قبل از نمایش ویدیو اصلی، در حین پخش یا پس از آن به نمایش درآیند. در تصویر بالا، با مشاهده تبلیغات یکتانت در این صفحه از سایت و درج عبارت “مطالب پیشنهادی” به‌نظر می‌رسد این محتواهای تبلیغاتی بخشی از مطالب پیشنهادی خود سایت هستند. برای افزایش کارایی، می‌توانید از Long Tail Keywords (عباراتی که ۳ تا ۵ کلمه دارند) استفاده کنید تا نرخ تبدیل را افزایش داده و CPC (هزینه به ازای هر کلیک) را کاهش دهید.

ترندهای بازاریابی مستقیم در سال 2025

اگر می‌خواهید در دنیای رقابتی امروز موفق باشید، باید از این روش‌ها استفاده کنید. همچنین، هوش مصنوعی، گیمیفیکیشن و بازاریابی صوتی تجربه کاربری را در این نوع بازاریابی بهبود می‌بخشند. پیش‌بینی می‌شود بازاریابی مستقیم در سال ۲۰۲۵ با شخصی‌سازی بیشتر، استفاده از پنل پیامکی و تحلیل داده‌های مشتری متحول شود.

{

حذف حساب ترامپ از توییتر، برای ایلان ماسک ۱۰ میلیون دلار هزینه برداشت

|}

در این صورت مخاطبان تعامل خوبی با پیج شما برقرار می‌کنند و می‌توانید بهترین نتیجه را در بحث بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام بگیرید. یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل اینستاگرام استفاده از کال تو اکشن مناسب است. مثلاً اگر یک محتوای خبری منتشر می‌کنید، از کاربران بخواهید نظر خود را در مورد آن زیر همان پست کامنت بگذارند. تکنیک ایجاد حس فوریت یکی از بهترین روش‌ها برای تحریک مشتری به خرید سریع‌تر است. پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌های محدود‌مدت باعث افزایش تعامل کاربران و افزایش فروش می‌شود. با بررسی نمونه‌های موفق در بحث بازاریابی با اینستاگرام، می‌توانید به مقایسه روش‌ها و استراتژی‌های به‌کاررفته بپردازید و بهترین راهکارها را برای بیشترین بازدهی تبلیغات اینستاگرامی خود انتخاب کنید.

ابزارهای هدف‌گذاری پیشرفته‌ای که اینستاگرام ارائه می‌دهد، به تبلیغ‌کنندگان این فرصت را می‌دهد که بر اساس معیارهای متنوعی مانند سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی و علایق، مخاطبان خاصی را شناسایی کنند. این نوع هدف‌گیری، نه تنها موجب جلب توجه مخاطب می‌شود بلکه احتمال تعامل و اقدام آن‌ها را نیز به شدت افزایش می‌دهد. تصاویر مثبت و معنادار، مخاطب را به تبلیغ شما جذب کرده و حس اعتماد و ارتباط بهتری را ایجاد می‌کنند. از سوی دیگر، استفاده بیش از حد از عناصر بصری ممکن است باعث شلوغی تبلیغ و گم شدن پیام اصلی شود.

نرخ تبدیل به درصد افرادی گفته می شود که پس از دیدن محتوای شما، اقدام به خرید می کنند. همکاری با اینفلوئنسرها می تواند راهی موثر برای معرفی محصولات یا خدمات شما به مخاطبان گسترده ای باشد. اینفلوئنسرها افرادی هستند که در شبکه های اجتماعی دنبال کنندگان زیادی دارند و در زمینه خاصی فعالیت می کنند. یکی از بهترین و پر هزینه‌ترین رو‌ش‌های اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، انتخاب سفیر برند است. برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام باید با یکی از این حساب‌های کاربری محبوب در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید تا تبلیغات شما را در پیج خودش قرار دهد.

در انتها می‌توانید استوری را به هایلایت‌هایتان اضافه کنید تا شات مدت زمان بیشتری در پیج شما بماند. در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید. پس از تکمیل این اطلاعات، ابزار به صورت خودکار لینک UTM شما را تولید می‌کند.

وقتی شما برای خرید به یک پیجی مراجعه می‌کنید دوست دارید به اطلاعات لازم از جمله نحوه سفارش، آدرس فروشگاه، وب‌سایت معتبر برای خرید، بایوگرافی فروشنده و رضایت مشتریان دسترسی داشته باشید. بنابراین لازم است با هایلایت‌های ضروری اعم از موارد زیر، اطلاعاتی کافی در اختیار کاربران قرار دهید. تبلیغات در اینستاگرام برای افرادی که به دنبال نتایج سریع و کوتاه‌مدت هستند, بسیار مناسب است. این افراد عموماً توانایی مالی و تخصص لازم در زمینه تولید محتوای تبلیغاتی را دارند و می‌توانند از این روش برای رسیدن به اهداف کوتاه‌مدت خود استفاده کنند. با این که تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند به سرعت نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد، اما برای موفقیت در این زمینه نیاز به برنامه‌ریزی دقیق و هدف‌گذاری مناسب است. این دسته از کسب‌وکارها معمولاً بودجه‌های تبلیغاتی قابل توجهی دارند و به دنبال جذب فالوورهای واقعی و هدفمند هستند.

در مقابل، بعضی از اینفلوئنسرها در اینستاگرام محبوبیت بسیار زیادی دارند و شخصیت‌هایی دوست‌داشتنی و مثبت هستند که قطعا اینفلوئنسر مارکتینگ به کمک آن‌ها، نتیجه‌ی مثبت خواهد داشت. برگزاری رویدادها یکی از انواع کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی برندها است. اگر ایده‌ای خوب برای تولید یک ویدئوی تبلیغاتی برای به اشتراک‌گذاری در IGTV به ذهن شما برسد، مطمئن باشید نظر مخاطبان را به خود جلب خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر یک رستوران دارید، می‌توانید یک ویدئو از سرآشپز خود در حال تهیه‌ی غذا به اشتراک بگذارید. همچنین، می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌های ساخت رایگان تیزر تبلیغاتی، تیزرهای ویدئویی تبلیغاتی دارای طول بیش از یک دقیقه تولید کرده و در IGTV به اشتراک بگذارید.

در این روش می‌توانید اسکرین‌شاتی از صفحه یا پستی از شخص مورد نظر را در استوری خود منتشر کنید. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تبلیغات شما برای کاربرانی که آن عبارت را جستجو می‌کنند، نمایش داده می‌شود.

۸ نکته‌ای که بررسی کردیم، برای همهٔ کسانی که می‌خواهند کسب‌وکار خود را در اینستاگرام تبلیغ کنند، کاربردی است. در این قسمت، دو نکتهٔ اضافی برای اثربخشی بیش‌تر تبلیغات کسب‌وکارهای B2B را بررسی می‌کنیم. تعامل بیش‌تر می‌تواند به دیده‌شدن تبلیغ شما کمک کند و در نتیجه، تبدیل را افزایش دهد.

با توجه به اینکه ۸۸.۰۲ درصد از جستجوهای کاربران در آسیا در گوگل انجام می‌شود ( Statcounter)، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند تأثیر بسزایی داشته باشد. گوگل با توجه به هزینه و کیفیت تبلیغ، جایگاه آن را در نتایج جستجو تعیین می‌کند. بازاریابی مستقیم در ۲۰۲۵ تنها به ارسال پیام‌های تبلیغاتی محدود نمی‌شود، بلکه برندها باید از تکنیک‌های جدیدی برای جذب و حفظ مشتری استفاده کنند. برندهایی که از هوش مصنوعی در کمپین‌های خود استفاده کرده‌اند، نرخ تبدیل تا ۲۵ درصد افزایش داشته است. نوع دوم دسترس‌پذیری که می‌توانید به دست آورید، دسترس‌پذیری پولی است، جایی که شما تبلیغات اینستاگرام می‌خرید تا محتوای خود را اسپانسر کنید. هایلایت استوری راهی برای دسته‌بندی و نمایش بهترین یا مفیدترین استوری شماست.

با افزایش استفاده از دستیارهای صوتی مانند Google Assistant و Alexa، بازاریابی مبتنی بر جستجوی صوتی اهمیت زیادی پیدا کرده است. برندها باید محتوای خود را برای این نوع جستجوها بهینه کنند تا در نتایج بالاتر قرار بگیرند. با رشد ابزارهای تحلیل داده، بازاریابان می‌توانند کمپین‌های خود را در لحظه اصلاح کرده و نرخ بازدهی تبلیغات را افزایش دهند.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
این وب سایت