تیونینگ خودرو سایت

اسپرت ماشین تیونینگ خودرو منوچهری

در فروشگاه منوچهری محصولات خریداری شده در صورت پلمب بودن محصول می توانید آن را مرجوع کنید، و هزینه محصول مرجوعی را از فروشگاه دریافت نمایید. برای کلیه خودروهای زیر 10هزارکیلومتر که به کاراکال مراجعه می کنند تا 15درصد تخفیف دائمی اعمال می شود. فروشگاه کینگ اسپرت از سال 86  تأسیس شد و با پخش عمده لوازم تزئیناتی و اسپرت انواع خودرو ها شروع به کار کرد و در سال 89 شروع به وارد کردن لوازم اسپرت کرد. در صورت نیاز به مشاوره در ساعات اداری از مشاوره رایگان همکاران ما بهره‌مند شوید. کالاهای مورد نیازی که در لیست محصولات وجود ندارند را می توانید سفارش دهید تا در بازه زمانی 10 الی 20 روز در اختیار شما قرار بگیرد. اگر می‌خواهید در خصوص مالیات خودروهای لاکچری اطلاعاتی کسب کنید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله مالیات خودرو میلیاردی را مطالعه نمایید.

به دلیل سطح تصفیه شده، معمولاً پایدارتر نیز هستند.پیچ ها در محفظه موتور و در صندوق عقب به صورت ضربدری پیچ می شوند. بنابراین بریس‌های Strut یکی از مؤثرترین ابزارهای تنظیم هستند. عیب دیگر این کار می‌تواند به هزینه زیاد قطعات و دستمزدها مربوط باشد. برای مثال اگر خواهان خرید دو جفت لاستیک باکیفیت باشید باید حداقل ۲۰ میلیون تومان در نظر بگیرید و این موضوع درباره ارتقای پیشرانه و سیستم تعلیق به چند ده میلیون تومان می‌رسد. در حقیقت تیونینگ خودرویی ساده همچون پژو ۲۰۷ شاید هزینه بیش از ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان داشته باشد که از عهده افراد زیادی خارج است. در ابتدا باید بدانید که تیونینگ خودرو چیست؟ تیونینگ ماشین به معنی تنظیم کردن و یک جورایی ارتقا دادن است.

وقتی شما خودروی خود را تیون می‌کنید یعنی با ایجاد یک سری تغییرات در خودرو، آن را ارتقا و تغییر می‌دهید. این تغییرات می‌تواند، فقط تغییرات در ظاهر خودرو و یا تغییرات در بخش فنی آن باشد. همچنین می‌توانید هر دو بخش را تیون کرده و خودروی جدیدی از آب در بیاورید. یک خودروی تیون شده قرار است از لحاظ ظاهر و قدرت موتور، سرعت، مشخصات فنی و داخلی از خودروی مشابه خود بالاتر باشد. البته که افراد زیادی خواهان شرکت در چنین مسابقاتی بودند و رفته‌رفته بازدیدکنندگان نیز از مهندسان خواستند تا خودروهای آن‌ها را ارتقا دهند.

کویل اورها منحصراً برای رانندگان اسپرتی که می خواهند سیستم تعلیق خود را کاملاً با خواسته های فردی خود تطبیق دهند توصیه می شود. تیونینگ خودرو شخصی برای بسیاری از مردم چیزی فراتر از یک سرگرمی است. در این راهنما، ما به عنوان تولیدکنندگان محصولات تیونینگ و سیستم تعلیق، دوست داریم دانش خود را با شما به اشتراک بگذاریم و موضوع تیونینگ خودرو را تا حد امکان با جزئیات بررسی کنیم. چه مبتدی یا متخصص باشید، در این مطلب از سلام دنیا درباره تیونینگ خودرو چیست؛ خودروهای مناسب برای اسپرت کردن مطالب مهم در زمان تیونینگ خودرو که باید بدانید صحبت خواهیم کرد. گاهی اوقات مالک خودرویی دوست دارد سقف فلزی خودرو را با نمونه‌ای قابل باز شدن تعویض نماید.

این را بسیاری از جلسات تنظیم خود سازماندهی شده در آلمان ثابت می کند. برای یافتن لوازم جانبی مناسب برای ماشین تیونینگ خود، توصیه می‌شود به مغازه‌ای مراجعه کنید که در تیونینگ تخصص دارد. البته، می‌توانید در Ebay Classifieds نیز به دنبال معامله بگردید، اما به محض اینکه به امنیت خود رسید، باید دقیقاً بدانید که به کدام فروشنده می‌توانید اعتماد کنید. اگر قطعه ای به دلیل مونتاژ نشدن صحیح باید برگردانده شود، خوب است که یک فروشنده سازگار داشته باشید. علاوه بر این، برای برخی از قطعات به گواهی قطعات یا مجوز عملیات عمومی (ABE) نیاز دارید.

تیم های مسابقه ای و رانندگان برجسته از سری های مختلف موتوراسپرت نیز خود را در معرض دید عموم قرار می دهند. همین امر در مورد Tuning World Bodensee، دومین پرچمدار صحنه آلمان نیز صدق می کند. این رویداد تیونینگ، از جمله، با یک برنامه حمایتی گسترده و فرصت‌های متنوع برای مشارکت، نامی برای خود دست و پا کرده است. هر دو نمایشگاه محل ملاقات مهمی برای صحنه مسابقه و دریفت هستند. اما این کار را می توان بدون افراد مشهور و در مقیاس کوچکتر نیز انجام داد.

موتور TU5 یکی از پرطرفدارترین موتورهای داخل کشور است که برای این موتور لوازم افتر مارکت فراوانی تهیه شده است. بهترین زمان برای تیونینگ خودرو بعد از اتمام دوره گارانتی است. بله، تیونینگ خودرو در صورتی که مطابق با قوانین و مقررات باشه قانونی است. با تیونینگ داخلی میتونید فضای داخل خودرو رو به دلخواه خودتون تغییر بدید. اگر به دنبال تیمی متخصص، حرفه‌ای و قابل اعتماد برای ارتقاء خودروی خود هستید، تیم حسین اورجینال انتخابی محکم و مطمئن برای شما عزیزان خواهد بود.

ماشین‌های سانروف یکی از پرطرفدارترین مدل‌های خودرو در بازار هستند. با باز شدن سقف این خودرو‌ها، هوای آزاد در ماشین به گردش درمی‌آید. بیشتر ماشین‌های داخلی و خارجی موجود در ایران مدل سانروف نیستند. ازاین‌رو علاقه‌مندان به سانروف به طور دستی این ویژگی را برای ماشین خود ایجاد می‌کنند. نصب ساب ووفر به افزایش عمق صدا و تولید بیس قوی تر کمک می‌کند.

افزودن یا تعویض چیپ های الکترونیکی برای تنظیم بهتر پارامتر های موتور، مانند فشار سوخت و زمان بندی جرقه، که به بهبود قدرت و شتاب کمک می‌کند. تغیر و تعویض سیستم ترمز کاسه‌ای به سیستم ترمز دیسکی سوراخ دار یکی دیگر از مواردی هست که می‌تواند وزن خودرو را به مقدار قابل توجهی کاهش دهد. در تیونینگ فنی می‌توان به تعویض و یا تقویت قطعات مختلفی در خودرو اشاره کرد که با هم مواردی را در زیر بررسی خواهیم کرد. معمولا اکثر خودروهای موجود در ایران، به جز چندین مدل محدود دارای جلو پنجره کوچک و محدودی هستند در صورتی که خود جلو پنجره بزرگ، به تنهایی می‌تواند نماد قدرت خودرو باشد. رنگ رینگ خودرو در صورتی که درست انتخاب شود می‌تواند زیبایی بسیار زیادی به جلوه ظاهری خودروی شما ببخشد.

هدف این مجموعه ارائه تمام لوازم مورد نیاز خودرو در باکیفیت ترین حالت و کسب اطلاعات می باشد. نوع دوم حالتی پیچیده‌تر است که اجرای این مدل تیون بر روی همه خودروها امکان‌پذیر نیست. در این حالت لولای درب بر روی سقف ماشین قرار داده می‌شود و درب‌ها به سمت طرفین و سپس رو به ‌بالا همچون بال عقاب باز می‌گردند. شرکت خودروسازی تسلا از این نوع درب بر روی یکی از مدل‌های خودروی خود استفاده نموده است. موارد ذکر شده در بالا مرسوم‌ترین تغییراتی بود که رانندگان تمایل به تغییر آن‌ها دارند.

مپ (برنامه) همان نرم افزار ایسیو است که موتور خودرو را کنترل می کند. ازاین‌رو در تیونینگ خودرو بخشی از این قطعات تقویت و برخی از آن‌ها حذف می‌شوند‌. برای مثال بلندگوهای خودرو با بلندگوهای قوی‌تر و بهتر تعویض می‌گردند. نمی‌توان این مسئله را انکار کرد که داشتن سانروف و یا سقف‌های کانورتیبل بسیار جذاب هستند. در صورتی که خودروی شما سانروف ندارد، می‌توانید آن را به دست افراد خبره بسپارید تا آپشن را برای شما اضافه کنند. البته گاهی برخی افراد به دلیل ضربه خوردن سقف و مشکلات این‌چنینی اقدام به این کار می‌کنند.

در این مورد عمدتا روی بدنه ی خودرو کار می شود و با تغییر یا اضافه کردن بخش هایی از اتومبیل راندمان آن راتقویت میکنند. نصب چراغ‌های نئونی در زیر بدنه یا داخل کابین به منظور ایجاد جلوه های بصری منحصر به فرد، به ویژه در خودرو های نمایشی یا مسابقه‌ای. این شاخه از تیونینگ هم یکی از پرطرفدار ترین بخش های اسپرت کردن ماشین است، که نمونه های خلاقانه بیشماری را می شود تو خیابان ها دید. تیونینگ الکترونیکی شامل بهینه سازی نرم افزار های کنترلی و نصب سنسور های پیشرفته است. استفاده از رنگ های خاص، پوشش های ضد خش و حتی رنگ های مات می‌تواند خودرو را از دیگران متمایز کند. و بخش دیگر تیون کردن سیستم اگزوز مربوط به کاتالیزور آن در مسیر خروج دود می‌باشد.

در این متن سعی کردیم 10 نمونه از خدمات شرکت های گوناگون در زمینه تینونینگ خودرو را به شما عزیزان معرفی کنیم. صداگیری خودرو در تعمیرگاه کاراک با استفاده از متریال های درجه یک و با به کار گیری استاد کار های ماهر سعی می شود تا از 95 تا 100 درصد صداهای خودرو را گرفته و درصد بالایی از رضایت مشتری را کسب نمایند.

اما واضح است که اگر یک کارگاه تخصصی استخدام کنید هزینه بیشتری خواهد داشت. چیزی که بسیاری از مردم متوجه نیستند این است که اندازه‌گیری‌های تنظیم بر اجزای دیگر تأثیر می‌گذارند، بنابراین یک اندازه‌گیری تنظیم اغلب به دیگری نیاز دارد. برای مثال، تنظیم چیپ معمولاً مستلزم نصب یک فیلتر هوای جدید است. به همین دلیل قبل از بردن خودروی خود به کارگاه تیونینگ باید با چند متخصص مشورت کنید و پیشنهادات مختلفی دریافت کنید. جامعه تیونینگ در آلمان در حال رشد است، تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه های تیونینگ در حال افزایش است. در نمایشگاه‌های بزرگ، مانند نمایشگاه خودروی اسن، تنها خودروهای تیونینگ تماشایی نیستند که مخاطبانی را از آلمان و خارج از کشور جذب می‌کنند.

با توجه به این که اکثراً عادت به باز شدن درب‌ها به طرفین داریم، این مدل درب‌ها خیلی جالب توجه هستند. تغییر در فرم بدنه و حذف زوایای تیز می‌تواند به بهبود جریان هوا و کاهش فشار ایجاد شده بر روی بدنه کمک کند. استفاده از مواد سبک تر مانند فیبر کربن برای بدنه و سایر اجزا می‌تواند به کاهش وزن کلی خودرو و بهبود عملکرد آن کمک کند. افزودن سیستم های ایمنی مانند کیسه های هوای اضافی، ترمزهای خودکار و سیستم‌های هشدار تصادف می‌تواند ایمنی خودرو را بهبود بخشد. مانند سیستم های کنترل پایداری (ESP)، کنترل کشش (TCS) و مانیتورینگ فشار تایر (TPMS)، که به بهبود ایمنی و پایداری خودرو در شرایط مختلف جاده ای کمک می‌کند.

برخی تیونرها نیز فقط متخصص بهبود طراحی خودروها هستند و به قوای محرکه دست نمی‌زنند. زمانی که در آمریکای شمالی، تغییراتی در فوردهای نوع A به وجود آمد. البته که هدف اصلی از این مدل تیونینگ خودرو، افزایش پیشرانه بود.این تغییرات باعث شد تا علاقه مندان بیشتری به تیونینگ خودرو پیدا شوند. اما رفته رفته با بیشتر شدن مسابقات، بحث تیونینگ کردن خودروها نیز داغ تر شد. رواج مسابقات سرعت در کالیفرنیا، باعث شد تا بیشتر توجهات تیونینگ معطوف به افزایش سرعت خودرو شود.

تیونرها بخش‌های مختلفی از خودروها را می‌توانند تیونینگ کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به چراغ‌ها، درب‌ها، رکاب‌ها و… اشاره کرد. برخی افراد اعتقاد دارند ظاهر استاندارد خودروها زیباتر از نمونه‌های تیون شده است اما برخی دیگر مخالف هستند. هرچند برخی پروژه‌های تیونینگ خودرو وجود دارند که واقعاً فراتر از نمونه فابریک کارخانه ظاهر می‌شوند. تیونینگ در لغت به معنی تنظیم کردن است اما در صنعت خودرو معنی دیگری دارد. در واقع با تیونینگ یک خودرو به دنبال بهبود طراحی ظاهری، داخلی و فنی آن خواهیم بود. به شرکت‌هایی که کار ارتقای فنی و ظاهری خودروها یا همان تیونینگ را انجام می‌دهند تیونر می‌گویند که از جمله مشهورترین آن‌ها می‌توان به برابوس، منصوری، هنسی، نوویتک، تک آرت و… اشاره کرد.

تیونینگ داخلی شامل تغییرات در صندلی ها، فرمان، داشبورد و سیستم های صوتی و مالتی مدیا است. این تغییرات علاوه بر بهبود بصری، می‌توانند آیرودینامیک خودرو را نیز بهبود بخشند. استفاده از کلاچ های با کارایی بالا و فلایویل های سبک تر می‌تواند به انتقال بهتر نیرو و کاهش زمان تغییر دنده‌ها کمک کند. لنت های سرامیکی یا نیمه فلزی می‌توانند به افزایش طول عمر و کارایی ترمز کمک کنند. یکی دیگر از موارد مهم در کاهش وزن خودرو می‌توان به تعویض صندلی‌ها اشاره کرد.

توجه کنید که این کار را باید به افراد متخصص بسپارید؛ زیرا افراد غیرحرفه‌ای به سقف خودروی شما آسیب می‌رسانند‌. در این صورت ممکن است در هنگام فروش ماشین خود بابت خوردگی و یا رنگ‌شدگی سقف دچار مشکل شوید و قیمت خودرو کاهش پیدا کند‌. درمقابل اگر این افزودن سانروف به ماشین به درستی اجرا شود، نه‌تنها قیمت خودرو را کاهش نمی‌دهد؛ بلکه بسیار قابل‌قبول‌تر است. یکی از مواردی که خیلی‌ها دوست دارند در ظاهر خودروی خود تغییر دهند و آن را به اصطلاح خفن‌تر نشان دهند، تغییر درب‌هاست. در بسیاری از خودروهای لوکس، درب‌ها به جای باز شدن به طرفین، به سمت بالا باز می‌شوند.

برای تیونینگ پیشرانه تحقیق و جست‌وجوی زیادی نیاز است چراکه با کوچک‌ترین اشتباهی متحمل هزینه‌های سنگین خواهید شد. هر قطعه پیشرانه باید هماهنگی بالایی با اجزای دیگر داشته باشد. به همین خاطر است که خودروسازان چندین میلیون دلار را صرف توسعه چنین قطعاتی می‌کنند. اگر تیونینگ خودرو به‌صورت علمی و درست انجام شود، نتیجه کار محصولی لذت‌بخش و ایمن خواهد بود که هم مالک خودرو و هم دیگران از آن لذت خواهند برد. خودروهای فابریک کارخانه با توجه به شرایط کلی جاده‌ها ساخته می‌شوند و اغلب آن‌ها از لاستیک‌های با پهنای کمتر و رینگ‌های کوچک‌تر استفاده می‌کنند. همچنین ارتفاع سیستم تعلیق آن‌ها از سطح زمین نیز بیشتر است؛ اما افرادی هستند که می‌خواهند علاوه بر کاهش ارتفاع سیستم تعلیق خودروی خود از رینگ و لاستیک‌های بهتر استفاده کنند.

وقتی صحبت از طراحی لاستیک به میان می آید، نوارهای لاستیک خود چسب بر ظاهر رینگ تاکید می کنند. نام سازنده لاستیک همیشه نباید روی لاستیک باشد - نام راننده یا باشگاه تیونینگ نیز محبوب است. از جمله قطعات تعویضی که یکی از مهمترین عضو قابل تعویض برای رسیدن به وزن ایده آل می‌باشد، تعویض رینگ‌های فلزی با رینگ آلومینیومی می‌باشد. رینگ آلومینیومی در واقع به دلیل متریال و جنس تولید شده خود، از رینگهای فلزی بسیار سبک تر هستند و این تعویض می‌تواند در شتاب و سرعت اولیه تاثیر به سزایی داشته باشد. لاستیک‌های پهن، سطح اصطکاکی بیشتری با با جاده ایجاد می‌کند و موجب کاهش سرعت خودرو و افزایش سوخت شود. معمولا لاستیک‌های پهن برای خودروهای غیر جاده‌ای مناسب است، خودروهایی که بیشتر در کوه و بیابان و طبیعت گردی استفاده می‌شوند.

خوب است بدانید که تیونینگ خودرو برای درب‌ها در دو زاویه انجام می‌شود‌. یکی از مرسوم‌ترین روش‌های آن این‌گونه است که لولای درب در جای خودش قرار دارد و تفاوت آن در نحوه باز شدن درب است. در این مدل، درب‌ها بجای بازشدن از طرفین، به سمت بالا باز می‌شوند. یکی از آپشن‌هایی که ممکن است طرفداران زیادی داشته باشد، استفاده از شیشه‌های دودی است. ولی چون این شیشه‌ها اشعه های مضر را می‌گیرند، بسیاری از خودروها شیشه‌های کناریشان دودی است.

همان‌طور که مشاهده کردید، راه‌های زیادی برای ارتقا یا به اصطلاح تیونینگ خودرو، چه در ظاهر و چه در مشخصات فنی وجود دارد. برای اعمال هر گونه تغییری بهتر است با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره ببرید. تیونینگ خودرو یک فرایند جذاب و چالش‌برانگیز است که می‌تواند به بهبود عملکرد، ایمنی و ظاهر خودرو منجر شود. تعویض رینگ ها و لاستیک های استاندارد با مدل های اسپرت می‌تواند به بهبود هندلینگ و ظاهر خودرو کمک کند. البته شما مجاز به تیونینگ ماشین خود هستید - البته به شرطی که واقعا ماشین خود را تیونینگ کنید و نه وسیله نقلیه همسایه خود. در صورت خطاهای نصب، که حتی تیونرهای سرگرمی پیشرفته به سختی می توانند پیش بینی کنند، مجوز عملیات عمومی ممکن است منقضی شود.

همان‌طور که اشاره شد برای تیون کردن یک خودرو می‌توان بخش‌های متنوعی را در نظر گرفت. اگر هدف شما فقط ارتقای ظاهری خودرو باشد می‌توانید با مراجعه به مراکز معتبر و کاربرد قطعات و لوازمی همچون رینگ و لاستیک، سپرهای جلو و عقب، رکاب‌های متفاوت، دیفیوزر و بال عقب، سر اگزوز و… را انتخاب نمایید. برای ارتقای بخش فنی نیز می‌بایست مواردی همچون برنامه‌ریزی دوباره ECU با همان ریمپ کردن، استفاده از سر سیلندر و پیستون‌های کاراتر و… در نظر بگیرید. با اینکه تغییرات زیبایی‌شناسی می‌توانند شامل انتخاب رنگ جدید برای خودرو باشند اما تیونینگ خودرو نیز با همین هدف انجام می‌شود. اضافه کردن توربو یا سوپرشارژر به پیشرانه می‌تواند به تمایز صدا و عملکرد خودرو کمک کند.

با این حال، بسته به کشوری که در آن زندگی می‌کنید، برخی از تبدیل‌ها می‌توانند به محض جرأت استفاده از آنها در جاده‌های عمومی غیرقانونی باشند. این به این دلیل است که مقررات ترافیک جاده ای ممکن است ایجاب کند که تجهیزات خاصی روی وسیله نقلیه فقط در یک طرح رسمی تایید شده استفاده شود. این معمولاً مربوط به قطعات مرتبط با ایمنی مانند لاستیک ها، ترمزها، موتور و سیستم اگزوز است. یا آنکه خودروهایی را دیده‌اید که ظاهرشان به طرزی عجیب، متفاوت و اسپرت ارتقا پیدا کرده و سرعت و شتاب بالاتری پیدا کرده اند؟! این مقاله جذاب برای آشنایی شما با تیونینگ ماشین می‌باشد.تا پایان با فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماشین نو همراه باشید. افراد زیادی از ظاهر استاندارد خودروی خود خسته شده‌اند و برخی نیز ترجیح می‌دهند بین خودروهای دیگر جلب‌توجه کنند به همین خاطر راهی نمایندگی تیونرهای مختلف می‌شوند.

تثبیت کننده یک فنر فولادی است که چندین بار خم شده است که دو چرخ یک محور را به هم متصل می کند. تثبیت کننده ها تضمین می کنند که خودرو در پیچ ها کمتر غلت می زند. این باعث بهبود دینامیک رانندگی و حداکثر سرعت ممکن در پیچ ها می شود. با تثبیت کننده ها، می توان به اصطلاح بار چرخ و در نتیجه رفتار خود فرمان خودرو را تحت تاثیر قرار داد. تثبیت کننده سخت تر در جلو، بیش فرمانی را کاهش می دهد یا کم فرمانی را تقویت می کند.

فنرهای پایین تر از فنرهای استاندارد کوتاه تر و دارای سرعت فنر محکم تری هستند، بنابراین "سخت تر" هستند. در نتیجه، وسیله نقلیه کمتر غلت می زند و زمین می خورد و سریعتر به دستورات فرمان راننده پاسخ می دهد. با این حال، فنرهای اسپرت را همیشه باید در ترکیب با کمک فنرها در نظر گرفت. از این گذشته، کمک فنرهای استاندارد معمولاً برای سفرهای کوتاه‌تر بهار و نرخ فنرهای سخت‌تر فنرهای ورزشی طراحی نشده‌اند. به همین دلیل است که سیستم تعلیق اسپرت از سازندگان ممتاز مانند BILSTEIN همیشه از فنرهای ورزشی کوتاه‌تر با کمک فنرهای اسپرت همسان تشکیل شده است.

کارشناسان کارگاه خوشحال هستند که از این مزیت دانش انحصاری استفاده کنند. با کمک توربوشارژر یا سوپرشارژر می توان فشار متوسط ​​و در نتیجه قدرت را افزایش داد. فشار بالاتر درجه پر شدن را بهبود می بخشد به طوری که هوای بیشتری برای احتراق سوخت در دسترس است. در اینجا، عملکرد موتور از طریق تغییرات هدفمند در پارامترهای کنترل کارخانه ای سیستم مدیریت الکترونیک موتور افزایش می یابد. به این ترتیب می توان فشار بوست توربوشارژر یا میزان سوخت تزریق شده به محفظه احتراق را افزایش داد.

در جلو و بال‌های شکاف‌دار آن نیز ۳ سانتی‌متر عریض‌تر شده‌اند. این سیستم ها شامل چراغ های تطبیقی و چراغ های بلند اتوماتیک می‌شوند. یکی از موارد مهم و اثر گذار در احتراق صحیح و درست موتور، ورود و حضور اکسیژن و در واقع هوای سالم به داخل موتور می‌باشد که به این منظور از فیلتر‌های هوا استفاده می‌شود. این هوای لازم برای احتراق در موتور می‌بایست قبل از ورود از هر گونه غبار، آلودگی و ناخالصی تمیز گردد. چناچه به دنبال ماشین خاصی هستید، شماره تماس خود را برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

با این حال، باید بتوانید ABE را در یک کنترل ترافیک نشان دهید. گواهی قطعات معمولاً با قطعات خودرو مرتبط با ایمنی ارائه می شود. با این حال، این بدان معنا نیست که قطعه به درستی نصب شده است و در نتیجه احتمالاً ایمنی جاده را به خطر می اندازد. برای قطعات دارای گواهی قطعات، در برخی از کشورها لازم است که بازرسی نصب توسط یک نهاد معتبر مانند DEKRA، GTÜ یا TÜV در آلمان انجام شود. کارشناسان آنجا کارکرد قطعه و خودرو را پس از نصب بررسی می کنند. در صورت مثبت بودن تست می توانید گواهی بازرسی اصلاح را به اداره ثبت مسئول ببرید.

نوویتک پس از تغییرات ظاهری، سراغ موتور V۶ سه‌لیتری biturbo و سیستم هیبریدی آن رفته است. مبدل‌های کاتالیزوری فلزی ۱۰۰ سلولی و سیستم اگزوز جدید نیز روی فراری ۲۹۶ GTS نصب شده‌اند. این خودرو اکنون ۳۸ اسب‌بخار قدرت بیشتری تولید می‌کند و حداکثر توان آن به ۷۰۱ اسب‌بخار رسیده است. درنتیجه مجموع قوای فنی هیبریدی فراری ۲۹۶ GTS در نسخه نوویتک به ۸۶۸ اسب‌بخار افزایش یافته است. جلوپنجره‌های بزرگ، معمولاً ظاهر اسپرت‌تر و باصلابت‌تری به خودرو می‌دهند.

آنها معمولاً شامل چهار کمک فنر کوتاه شده و فنرهای پایین آورنده مناسب تنظیم شده هستند. به عنوان مثال ، کیت تعلیق ورزشی BILSTEIN B12 در این دسته قرار دارد. برخی از تغییرات در خودرو می‌تواند باعث کاهش عمر قطعات شود، به خصوص اگر به درستی انجام نشوند. به عنوان مثال، افزایش قدرت موتور می‌تواند فشار بیشتری را به قطعات موتور وارد کند و باعث ساییدگی سریع‌تر آنها شود. برخی از تغییرات در خودرو، مانند افزایش قدرت موتور، می‌تواند باعث افزایش مصرف سوخت شود.

با این حال، توجه به قوانین و استانداردهای ایمنی و محیط زیست در هنگام تیونینگ خودرو بسیار مهم است. تنظیمات EQ و سایر پارامتر ها برای بهبود کیفیت صدا و کاهش نویز های اضافی، می‌تواند تجربه صوتی بهتری را فراهم کند. تعویض اسپیک های استاندارد با مدل های با کیفیت می‌تواند تجربه شنیداری بهتری را برای راننده و سرنشینان فراهم کند. این سیستم ها به راننده اطلاع می‌دهند که تایر ها در فشار مناسب قرار دارند یا خیر، که می‌تواند به پیشگیری از حوادث کمک کند. در این بخش به تغییراتی که می‌توانند ایمنی خودرو را افزایش دهند، می پردازیم.

به دلیل آن که چنین خودروهایی معمولاً تحت‌فشار قرار می‌گیرند بنابراین خریداران زیادی به آن‌ها علاقه ندارند و به همین خاطر هم قیمت مدل‌های تیونینگ شده افت بیشتری دارد. در برخی کشورها حق بیمه خودروهای موردبحث نیز بیشتر است زیرا احتمال تصادف آن‌ها بالاتر خواهد بود. ممکن است تاکنون نام تیونینگ خودرو را شنیده و یا ماشین‌هایی را که ظاهر متفاوت و عجیبی دارند دیده باشید. به فرایند ایجاد تغییراتی در ظاهر و مشخصات خودرو، تیون ماشین یا همان تیونینگ می‌گویند. این فرایند طرفدارهای مخصوص خود را دارد و می‌توان گفت افراد بسیاری از آن استقبال می‌کنند‌.

صندلی یک خودروی حرفه‌ای و لوکس ممکن است دارای انواع سنسورهای برقی، تنظیمات برقی، سرد کن، گرم کن و حتی ماساژور باشد. قطعا هر راننده‌ای دوست دارد که به جای یک صندلی ساده یکی از این صندلی‌ها را داشته باشد. در حالت پیچیده آن که قابل اجرا بر روی همه خودروها نمی باشد، لولای در بر روی سقف قرار می‌گیرد و درب‌های خودرو مانند بال عقاب و به سمت طرفین خودرو و سپس به طرف بالا باز می‌شود. شرکت خودروسازی تسلا از درب‌های عقب یکی از مدل‌های خودروی خود، از این شیوه استفاده کرده است. همانطور که همه ما دیده ایم، خودروهای حرفه‌ای به شیوه‌ای غیر معمول از خودروهای موجود، به صورت بال پرنده باز و بسته می‌شوند. و برای ایجاد چنین حسی اقدام به تغیر زاویه باز و بسته شدن درب‌های خودروی خود می‌کنند.

ما در مجموعه حسین اورجینال ٫ متخصصان با تجربه داریم که از جدیدترین تجهیزات و تکنیک‌ها برای ارائه خدمات باکیفیت استفاده می‌کنند. هدف ما رضایت کامل مشتری است و تمامی خدمات دارای گارانتی می باشد. در هر ساعت از شبانه روز میتوانید کالای مورد علاقه خود را ثبت و تهیه کنید. و جدیدترین لوازم تیونینگ خودرو ساخت کمپانی های معروف دنیا را از این مجموعه تهیه نمایید. انتخاب رینگ های بزرگ تر و لاستیک های پهن تر می‌تواند کنترل بهتری در پیچ ها فراهم کند.


بهترین تیونینگ کار ارومیه