رازهای افزایش درآمد ادمین اینستاگرام2021-02-02
میزان درآمد و حقوق ادمین اینستاگرام چقدر است؟
به جز چند تفاوت جزئی بین پیج سلبریتیها (افراد مشهور) نسبت به افراد عادی، همه به یک اندازه میتوانند از قابلیتها و امکانات این شبکه اجتماعی استفاده کنند. میزان دریافتی حقوق یک ادمین در پیج اینستاگرام به عوامل متعددی که گفتیم بستگی دارد. اما در مجموع روپیک می خواهیم کمی درباره میزان حقوق دریافتی توسط ادمین ها بیشتر صحبت کنیم و اعداد واقعی و دقیق تری را عنوان کنیم. البته این اعداد و ارقام در پیج های مختلف متفاوت هستن و هیچ پیجی را نباید با یک پیج دیگر مقایسه کرد.
این موضوع باعث می شود که تعداد فالوورها و فروش پیج افزایش پیدا کند. از دیگر نکات حرفهای برای افزایش حقوق ادمین اینستاگرام پیدا کردن زمان درست برای انتشار محتواست. برای پیجهای مختلف با توجه به گروه سنی مخاطب، ساعت آنلاین نیز متفاوت است. برای مثال اگر مخاطب پیج زنان خانهدار باشند، در هر ساعتی از روز ممکن است آنلاین شوند.
این فرد به عنوان مجری اصلی اینستاگرام، مسئول هماهنگی تیم، انتشار محتوا و برنامه ریزی برای تولید محتوا است. او با نظارت به روند کار و اطمینان از هماهنگی اعضای تیم، به تحقق اهداف محتوایی پیج کمک میکند. برای همین در این مقاله سعی میکنیم، هرآنچه که برای تبدیل شدن به یک ادمین حرفهای اینستاگرام نیاز دارید را به شما ارائه کنیم.
ممکن است ۳ ماه بهصورت مداوم تولید محتوا کنید اما تعامل کافی از سمت فالوورها نبینید یا فروش آنچنان زیادی ایجاد نشود. این ابزارها، اطلاعات کامل و تجزیه و تحلیل محتواهای منتشر شده در پیج را در اختیار ادمین قرار میدهد. سپس ادمین باید تجزیه و تحلیل کند که کدام محتوا بیفایده و کدام موثر است.
اکنون تصور کنید با یک مجموعه بزرگ همکاری دارید، در این صورت هیچ محدودیتی برای حقوق شما وجود ندارد و بر اساس مهارت و وظایفتان مشخص می شود. ادمین باید مهارت های کپشن نویسی را بلد باشد و از آن به نفع پیج استفاده کند. نوشتن کپشن های خلاقانه کاربران را جذب می کند و می تواند تاثیر فوق العاده ای روی آنها بگذارد.
بنابراین اگر میخواهید بهعنوان یک ادمین اینستاگرام دستاوردهای بزرگی برای کارفرمایان بسازید و بیشترین درآمد ممکن را ایجاد کنید لازم است مهارتهای گفته شده را یاد بگیرید. بنابراین یادگیری این مهارت برای استفاده هنگام عقد قرارداد بسیار مهم است. البته داستان به اینجا ختم نمیشود، اگر در این مهارت حرفهای باشید میتوانید دستاورد خودتان را به کارفرما نشان دهید و بهتناسب آن درخواست افزایش حقوق دهید.
- {
- این وظیفه شامل تغییرات الگوریتمها، روندهای جدید در تولید محتوا و ابزارها و ویژگیهای جدید اینستاگرام است. |}{
- درآمد ادمین اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله مهارتها، حجم کار و مسئولیتهایی که بر عهده دارد. |}
- در کل باید بگوییم که همه ادمین ها میزان حقوق دریافتی یکسانی ندارند. {
- ادمین باید دادههای مربوط به عملکرد صفحه اینستاگرام را به طور منظم بررسی کند. |}
- یکی از برترین پلتفرمهایی که ایتفلوئنسرها و creators میتوانند از محتوای خود درآمدزایی کنند و فالوورهای بیشتری را جذب کنند، اینستاگرام است.
- میزان توانایی و مهارت ادمین به طور مستقیم بر حقوقش تاثیر می گذارد.
یکی از مهارت هایی که برای کسب درآمد از ادمین اینستاگرام باید بلد بود حفظ امنیت پیج است. امنیت پیج یکی از موارد مهمی است که به هیچ وجه نباید از آن غافل شد. یک ادمین خوب باید با تمام روش های حفظ امنیت پیج آشنا باشد به دلیل اینکه یک لحظه غفلت ممکن است تمام زحمات شما را به باد بدهد. محتوایی که برای اینستاگرام تولید می شود باید جذاب و سرگرم کننده باشد. یک ادمین خوب باید با ابزارهای تولید محتوا آشنا باشد تا بتواند از آنها برای تولید یک محتوای منحصر به فرد استفاده کند. هر اندازه کاربر محتوای یک پیج را بیشتر بپسندد شانس آن نیز برای موفقیت به همان نسبت افزایش خواهد یافت.
بنابراین از لیست مهارتها، مواردی که برای شما اولویت دارند و در آنها نیز ضعیف هستید را انتخاب کنید و سعی کنید روی آنها مسلط شوید. پس برای نوشتن یک تیتر جذاب و گیرا که کنجکاوی مخاطب را برانگیزد وقت بگذارید. گاهی اوقات یک ویدیوی وایرال میتواند بهاندازه صدها میلیون صرف بودجه برای تبلیغات، بازدهی داشته باشد. وقتی که برای ۵ پیج مختلف برنامهریزی استراتژیک انجام دهید، پس از مدتی در این مهارت حرفهای خواهید شد.
علاوه بر اینها، ادمینهای اینستاگرام میتوانند در نقش ادمین تولید محتوا فعالیت کنند و محتوای خلاقانه و جذاب را برای جلب توجه مخاطبان تولید کنند. این ادمینها معمولاً از طریق آگهیها، همکاری با برندها و به اشتراک گذاشتن لینکهای افلییت به درآمدزایی میپردازند. ادمین اینستاگرام کیست و چه وظایفی دارد؟ این سوالی است که بارها برای کسانی که کسب و کار تازهای را در اینستاگرام آغاز کردهاند، پیش آمده است. حالا بسیاری از برندها و مشاغل برای داشتن مشتریان بیشتر در اینستاگرام فعالیت میکنند و از آنجا که فرصت کافی برای مدیریت پیج خود را ندارند، به دنبال استخدام ادمین هستند. کسب درآمد از ادمین پیج اینستاگرام یکی از مشاغل پر رونق این روزها در صنعت دیجیتال مارکتینگ است. اما حقوق این شغل چقدر است و چطور باید از راه آن درآمد کسب کرد؟ با ما در کارینو همراه باشید تا به شما پاسخ دهیم.
اما آیا میتوان بدون داشتن فالوور بالا هم کسب درآمد کرد؟ بله شما میتوانید با راههای دیگری که در ادامه معرفی میکنیم با اینستاگرام خود پولسازی کنید. هنگامی که به کسب درآمد 25 دلاری از اشتراکهای اینستاگرام رسیدید، هر ماه به ازای پولی که در ماه قبل آوردهاید، پرداختی دریافت خواهید کرد. بنابراین، برای مثال، میتوانید انتظار داشته باشید که پولی را که در ماه نوامبر به دست آوردهاید، در پایان دسامبر دریافت کنید. وقتی شات میشوید، ممکن است افراد جدید در پستها یا دایرکت برای شما پیام بگذارند.
استخدام یک ادمین اینستاگرام برای پیج
ادمین باید بتواند بهترین اینفلوئنسرها را برای همکاری انتخاب کند و ابزارهای لازم برای اجرای کمپینهای تبلیغاتی را از قبل آماده داشته باشد. همچنین، بررسی و انتخاب کانالهای مناسب برای تبلیغات (مثل صفحات پربازدید یا گروههای هدف) بخش مهمی از کار اوست. این یعنی ادمین باید با دقت و استراتژی، تبلیغات را به گونهای برنامهریزی کند که بیشترین تاثیر را روی رشد پیج داشته باشد. ادمین بی برنامه مانند دانش آموزی است که فقط شب امتحان به فکر درس خواندن میافتد!
ادمینها با نوشتن کپشنهای زیبا و جذاب، میتوانند جذابیت و تاثیرگذاری مطالب را دو چندان کنند. در واقع ادمین باید استانداردهای بازاریابی و نحوه تشویق مشتریان را بلد باشد و با خلاقیت لازم و مهارت تولید محتوا، کپشنهای عالی و موثری بنویسد. اگر بتوانید محتواهای خلاقانهتری بسازید، دنبالکنندههای بیشتری هم جذب میکنید. وقتی مخاطب محتوای شما را دوست داشته باشد، شانس بیشتری پیدا میکنید تا افراد در پیجتان بمانند و در نهایت محصولات و خدماتتان را به آنها بفروشید.
اگر به شکل تخصصی در حیطه او کار کرده باشید، دست شما پر خواهد بود و میتوانید با ارائه نمونهکارهای گذشته، کارفرما را برای پرداخت حقوق مناسب قانع کنید. هر چقدر توانایی بیشتری در زمینهی مدیریت تبلیغات داشته باشید و بتوانید با کمترین مبالغ، بیشترین فالوور ممکن را ایجاد کنید، درآمد شما هم بیشتر خواهد بود. در این بخش از آموزش رایگان ادمین اینستاگرام بهصورت مختصر به وظایف روزانه یک ادمین اینستاگرام میپردازیم. علت اینکه افراد کمی این مهارت را بلدند این است که یادگیری این مهارت با ریسکهای فراوانی همراه است بهخصوص زمانی که برای اولین بار تبلیغ میکنید و تجربهای در این زمینه ندارید. تقویم محتوا میتواند هم به شکل هفتگی و هم بهشکل ماهیانه تنظیم شود.
با مدیریت چند صفحه کوچک یا شخصی، نمونه کارهای خود را بسازید و به کارفرمایان آینده نشان دهید که توانایی رشد صفحات را دارید. برای این مورد پیشنهاد میگردد یک پیج برای خود ایجاد نموده و بر روی پیج خودتان فعالیت نمایید. در مواردی که یک کامنت یا موضوع جنجالی مطرح میشود، او میتواند با پاسخهایی مناسب و آرامش بخش، تصویر برند را حفظ کند.
اگر فردی توانایی برقراری ارتباط مؤثر با دیگران را داشته باشد، قدرت تأثیرگذاری او در قانع کردن مصرفکنندگان افزایش مییابد. این مهارت به شما کمک میکند تا پیام برند را به درستی منتقل کرده و تعاملات مثبتتری با فالوورها داشته باشید. تبدیل شدن به یک ادمین حرفه ای اینستاگرام، نیازمند یادگیری مستمر، تجربه عملی و استفاده از تکنیک های نوین بازاریابی است.
با بهرهبرداری هوشمندانه از این امکانات و استفاده از تیمهای مؤثر، ادمینها میتوانند به عنوان کارمندان حرفهای و موفق در دنیای اینستاگرام شناخته شوند و درآمد قابل توجهی کسب کنند. ادمینهای حرفهای در کنار مدیریت محتوا، باید قادر باشند مشاورههای مفیدی به کارفرما ارائه دهند. این مشاورهها میتواند در زمینههای تبلیغات، بازاریابی و استراتژیهای رشد پیج اینستاگرام باشد.
برای موفقیت بهعنوان ادمین اینستاگرام، باید با ابزارهای مدیریت شبکههای اجتماعی آشنا باشید. این ابزارها به شما کمک میکنند تا محتوا را زمانبندی کنید، دادهها را تحلیل کرده و عملکرد صفحه را بهینهسازی کنید. همچنین، این ابزارها به مدیریت چندین صفحه بهصورت همزمان کمک میکنند.
گاهیاوقات تعداد دایرکتها بسیار زیاد است و معمولا سوالات مخاطبان تکراری است. یادگیری مهارت کپیرایتینگ یا تبلیغ نویسی به ادمینها کمک میکند تا بازدهی محتواهایشان شدیدا بیشتر شود. طبق الگوریتمهای اینستاگرام، محتواهای شما زمانی به سایرین نشان داده میشود که کاربران در زمان انتشار محتوا، بیشترین تعامل ممکن را با آن داشته باشند.
کار کردن با پیج های بزرگ که چندین هزار فالوور دارند به مراتب چالش برانگیزتر از کار کردن با پیج های نوپا و تازه تاسیس هستند که در ابتدای کار با تعداد کم فالوور روبرو هستند. کمپین منیجر یا ادمین فروش باید بتواند کمپین های موفق فروش برگزار کند. برای این منظور باید با سایر ادمین ها هماهنگ باشد و طبق استراتژی کمپین فروش تولید محتوا، تبلیغات و افزایش تعامل را انجام دهد. همچنین کمپین منیجر باید پیشنهادهای عالی و جذاب برای کمپین فروش طراحی کند. هیچ چیز به اندازه تولید محتوای حرفه ای نمی تواند میزان درآمد شما را از طریق ادمینی اینستاگرام افزایش دهد. اگر می خواهید در این زمینه موفق شوید حتما تولید محتوای حرفه ای را یاد بگیرید.
ادمین ارتباط با مشتریان و مخاطبین
ادمینها میتوانند در هر زمانی و از هر مکانی کار کنند که این ویژگی به آنها اجازه میدهد تا همزمان چند پیج را مدیریت کرده و وقت خود را بهینهتر صرف کنند. در این صورت، با توجه به ساعات کاری کم و امکان مدیریت چند پیج به طور همزمان، ادمینها میتوانند درآمد خود را بهراحتی به مقادیر بالایی مانند ۱۰ میلیون تومان در ماه برسانند. این کار باعث میشود تا پیج در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار گیرد و در نتیجه بیشتر دیده شود. برای ادمینهای اینستاگرام، این مهارتها نقش کلیدی در افزایش موفقیت پیج و درآمد آنها دارند. این شخص با استفاده از دانش خود در زمینه تولید محتوا، استراتژیهای بازاریابی و تعامل با فالوورها به پیج کمک میکند تا هدفهای تجاری خود را محقق سازد.
در این روش، پست در هر دو صفحه نمایش داده میشود و به طور همزمان به مخاطبان هر دو پیج دسترسی دارد. آموزش نحوه کار با اینستاگرام قبل از ورود به فعالیتهای حرفهای به افراد این امکان را میدهد که با پیجهای بزرگ و رقبای قدرتمند به خوبی رقابت کنند. در ادامه مطلب به بررسی مهمترین مهارتها در مورد ادمین Instagram میپردازیم. در کنار همه ی ادمین ها، شخصی مورد نیاز است تا بتواند به کامنت های پست ها و دایرکت های فالوور ها پاسخ بدهد که این شخص ادمین ارتباط با مشتریان نامیده می شود. درآمد ادمین ارتباط با مشتریان معمولا کمتر از بقیه ادمین ها است چرا که نیاز به تخصص کمتری دارد. اما ما برای دانشجویان دوره ادمینی اینستاگرام سنگ تمام گذاشتیم تا هم راحت آموزش ببینند و هم راحت پروژه بگیرند.
اگر تصاویر شما باکیفیت هستند، این احتمال وجود دارد که بتوانید برای آنها پول دریافت کنید. هنگامی که چند عکس عالی میگیرید، از بهترین برنامههای ویرایش عکس استفاده کنید تا بیشترین بهره را از عکسهایی که میگیرید ببرید. حسابهای Creator از هر نوعی در موقعیت خوبی هستند تا نه تنها محصولات سایر برندها را تبلیغ کنند بلکه محصولات خود را بفروشند. برای دریافت پرداختیها از اشتراکهای حساب خود، ابتدا باید مطمئن شوید که یک حساب پرداخت به اینستاگرام خود اضافه کردهاید.
در این شاپ، کاربران اینستاگرام امکان خرید مستقیم از پلتفرم را دارند. میتوانید با ایجاد مجموعهها یا قرار دادن محصولات در قالب تم یا مناسبتهای هدیه، فروشگاه خود را سفارشی کنید. همچنین میتوانید کدهای تبلیغاتی را در کپشنهای پست به اشتراک بگذارید تا فرصتهای بیشتری برای جذب مشتری ایجاد کنید. قوانین در مورد محتوای حمایتشده متفاوت است، اما برای اینکه مطمئن باشید و به اعتماد مخاطبان خود احترام بگذارید، یک هشتگ #sponsored برای مشخص کردن پستهای اسپانسری اضافه کنید. آیا هنوز از ویژگی کانالهای برادکست اینستاگرام استفاده میکنید؟ میتوانید کانالهای پخشی را فقط برای مشترکین خود ایجاد کنید تا اطلاعات ویژهای را با پرتعاملترین فالووران خود به اشتراک بگذارید. لایوهای مشترکین تمام مزایای کانالهای اجتماعی مشترک را دارد، به جز اینکه مشترکین شما واقعاً میتوانند شما را ببینند و در زمان واقعی با شما ارتباط برقرار کنند.
{چه راهکارهایی می توانند به افزایش درآمد ادمین اینستاگرام کمک کنند؟
|}محتوای وایرال یا ویروسی به محتوایی گفته میشود که خیلی سریع در میان مردم دستبهدست میشود. در واقع مردم، بهدلیل جذابیت این نوع محتوا، آن را برای یکدیگر ارسال میکنند. در واقع مهارت برنامهریزی استراتژیک به اقدامات یک ادمین جهت میدهد. اگر این برنامهریزی وجود نداشته باشد، احتمال انجام کارهای بیفایده و متفرقه بیشتر شده و سبب بینظمی در پیج میشود. برخی از کارفرمایان، بهشدت نسبت به جزئیات حساساند و حتی به زمان حاضر شدنتان در جلسه آنلاین توجه میکنند. اگر با کارفرما بهشکل دورکاری همکاری میکنید اهمیت نظم دوچندان میشود.
برای تبدیل شدن به یک ادمین اینستاگرام موفق، باید مهارت های مختلفی را یاد بگیرید. منابع زیادی برای یادگیری این مهارت ها به صورت آنلاین و آفلاین در دسترس شماست. در این مقاله به صورت کامل درباره مهارت ادمین اینستاگرام برای موفقیت و ساختن یک پیج عالی در اینستاگرام و وظایف ادمین اینستاگرام صحبت کردیم. پس از آنکه عکاسیهای تصاویر انجام شد، ادمین فتوشاپ مسئول ویرایش عکس، افزودن لوگو، متن تنظیم کنتراست و ایجاد سایر تغییرات گرافیکی خواهد بود تا کیفیت نهایی محتوا افزایش پیدا کند.
اینجا